Sensory bin- mov

De vreme ce S. da semne clare ca ar sti (recunoaste si identifica) patru culori (rosu, verde, galben si albastru)- mi-am propus sa il familiarizez cu alte 4 (alb, negru,mov si portocaliu). I le arat si le denumesc de cate ori le intalnim, dar vreau sa i le prezint si pe fiecare in parte.

Pentru asta i-am pregatit o activitate de tip sensory, centrata pe culoarea mov. Am adunat cateva obiecte mov, incercand sa fie cat mai multe texturi (o baterie, un joc, o pana, un balon sau doua, creioane si carioci, o bucata de fundita decorativa, etc.- as fi avut si altele, dar S. dormea cand i-am pregatit activitatea, asa ca nu l-am deranjat pentru cele din camera lui). Apoi am pregatit tava cu ustensilele de turnat si transferat:

Peste obiectele mov asezate in castronul cel mare (cel mai mare disponibil la noi in bucatarie 🙂 ) am turnat cereale si paste (pe acestea le puteti strange si refolosi, alternandu-le cu alte tipuri de materiale de turnat- boabe, graunte, nisip decorativ, orez, linte, etc.). Atentie! Ca orice activitate ce implica obiecte mici, ea necesita supraveghere constanta!

Pe masura ce S. va descoperi obiectele mov de sub cereale, va trebui sa le puna in cutia mov aflata in spatele castronului. De obicei, o astfel de activitate il tine captivat intre 20 si 40 de minute (in functie de dispozitia in care se afla). Revenim cu un update despre cum a mers de data asta 🙂 !

Edit: Desi S. a fost cam morocanos dupa somnul de amiaza, s-a jucat foarte frumos- peste 40 de minute- a facut transfer si turnare, cu multa rabdare, dintr-un recipient intr-altul- mai putin impresionat a fost insa de obiectele mov 🙂 .

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Buna, imi place foarte mult sensory bin-ul creat de tine, l-am adaugat in colectia noastra de activitati senzoriale http://kemell.k5.ro/colectii-2/sensory-bin/

    Răspunde

Lasă un comentariu