Invatam sa desenam

Acum ceva vreme i-am luat lui S., din atat de pomenitul magazinas second hand, o cartica care il invata sa deseneze animale domestice:

Partea din fata este chiar ca o fereastra din plastic, pe care se poate desena cu carioca dry/erase, deci e o carte numai buna pentru calatorii:

 Am incercat sa fac cu S. ceva de pe ea, insa mi se pare ca depaseste un pic varsta lui. O carte asemanatoare am dat cadou unui baietel foarte drag noua, o gasiti aici– face parte din Cartile Luciei Muntean, si este mult mai complexa decat cea prezentata in acest articol.

Partea cea mai frumoasa, insa, e ca S. a inceput sa deseneze singurel. Acum face oameni, isi deseneaza familia. Am ramas surprinsi si eu si taticul lui de cat de frumos deseneaza:

Si o poza de familie, in care mogaldeata cea mica de jos e Cati 🙂 :

Fain, nu? Sunt tare mandra de el!

Articolul anterior
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. bravo,S.!
    desenezi foarte frumos 🙂

    Răspunde
  2. Chiar deseneaza bine.Felicitari S. esti un baietel cu multa imaginatie! Raluca, sa urmaresti desenele lui. Psihologii ne zic ca micutii isi exprima sentimentele si trairile in desenele lor mai mult decat o pot face prin limbaj. Ei isi pot „desena” bucuriile, supararile, frica, stresul, etc
    Interpretand desenele ne putem intelege si cunoaste mai usor copilasii.
    Uite un articol pe tema asta: http://www.lapsiholog.com/interpreteaza-desenele-copilului-tau-descifreaza-modul-de-comunicare.html

    Răspunde
    • Multumesc, Roxana, cum ma eliberez putin explorez articolul recomandat- acum mi-am prins urechile cu aplicatia pentru Cati 🙂

      Răspunde
  3. Da îmi place poza de familie! Semănați unul cu altul surprinzător de bine 😀

    Răspunde
  4. ce frumos deseneaza!

    postul acesta al tau si cel al Ursuletilor mi-a adus aminte de un joculet din copilarie, o sa pun pe blog, ca m-a distra tare :))

    Răspunde
  5. foarte interesanta cartea! au si cei de la Teora cateva de acest gen

    Răspunde
  6. Ema

     /  25 martie 2012

    Superb!Bravo S.Mami,chiar ai motive să fii mândră !

    Răspunde
  1. Omuletul | Claudette

Lasă un comentariu