300

Iata ca am atins inca un prag al provocarii Andreei. Tocmai am terminat si cartea cu numarul 300.

A fost ceva mai greu de data asta, pentru ca Baietelul de argint a vrut sa reciteasca titluri de mult indragite, si in plus ni s-a cam terminat rezerva de carti. Numai cu multa ambitie cred ca vom putea atinge 400 pana la sfarsitul anului.

Vedeta incontestabila a acestor luni a fost Habarnam, scrisa de autorul rus Nikolai Nosov.

Cu piticul Habarnam S. a facut cunostinta intai audio, ascultand cartea lecturata de actorul Marian Ralea, aparuta la editura Humanitas. Atat de ceruta a fost cartea aceasta, incat ne-a insotit pana la Bucuresti si inapoi, pana la Tg. Mures si inapoi, si pe toate drumurile mai scurte in between.

Dupa ce m-am convins ca e iremediabil indragostit de poveste, am inceput sa o citim si inainte de culcare, din vechea carte fara cotor care mi-a bucurat si mie copilaria.

Niciodata nu am vazut asa o explozie a vocabularului la baietelul meu pana acum.

Intr-o seara, l-am intrebat: „S., ce faci?” El raspunde: „Imi tin respiratia cu un aer visator” (o combinatie de expresii din poveste).

tabladesah

Alta data, i-a venit grozava idee ca eu sa nu ma mai fac altceva decat poeta, sa scriu 100 de poezii si sa ma cheme Raluca Laura Tabaltoc Floricica M.🙂

Astazi m-a intrebat ce sunt „galosii” si am aflat impreuna cum arata piculina.

A cerut pentru prima oara sa ii printez fise de colorat– pe cele cu princhideii concepute de Camelia– multumim o tona pentru aceste fise!

Va recomandam din suflet aceasta lectura, lumea Baietelului de argint e cu siguranta mai bogata!

Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Felicitari din tot sufletul, S. si Raluca si la cat mai multe carti citite!!!

    Cu Habarnam avem aceleasi surprize si voi – M. pare a nu se mai satura de aceste personaje si chiar si-a facut un ritual – impreuna cu tati citesc in fiecare seara cea de-a doua carte din colectie, Habarnam in Orasul Soarelui. Au terminat-o de citit, acum vad ca au reluat-o…clar, vorbim de multa pasiune a copiilor pentru lumea lui Nosov!

    Va pupicam mult!!!

    Răspunde
    • Multumim la fel, Camelia, stiu ca si voi citit masiv. Cred ca cele doua carti cu Habarnam le pun pe lista pentru Craciun, cu siguranta S. va fi foarte incantat!

      Răspunde
  2. Ce frumos, Raluca! Va trebui sa ne apucam si noi de Habarnam🙂 Mult succes pt atingerea nr 400!

    Răspunde
  3. Felicitări, cititorilor hărnicuţi! Presupun că această carte cu un nume atât de drăguţ este pentru copii mai mici decât al meu?

    Răspunde
    • Multumim, Mihaela, sa stii ca eu cred ca ii va placea Habarnam si lui Mihnea. De fapt, eu nu am citit Habarnam la 4 ani, sunt sigura, ci mult mai tarziu, si am recitit-o cu placere si in facultate!

      Răspunde
  4. Felicitari, Raluca! Si noi citim in fiecare seara, dar nu le-am numarat inca… Nu cred ca am ajuns la 300, dar am citit si noi cateva🙂
    Spor la citit in continuare!

    Răspunde
    • Stiu ca si voi cititi mult, din pacate nici noi nu vom ajunge la 1000 de carti, dar pot spune ca am recitit poate la fel de multe, si mi se pare foarte important ca ele sa nu fie citite doar odata, ci internalizate si indragite de copil. FElicitari si spor si voua!

      Răspunde
  5. gilda

     /  24 Octombrie 2013

    Felicitari! Noi suntem inca prea mici pentru Habarnam, insa cartea ne asteapta cuminte in biblioteca ,alaturi de atte carti pe care le-am cumparat la sugestia ta, a Cameliei sau a Laurei.Multumesc! Aveti grija de voi!

    Răspunde
    • Noi am folosit chiar cartea de cand eram eu mica- dar vreau sa iau si celelalte doua carti cu Habarnam, a prins atat de bine!

      Răspunde
  1. Cartea audio Apolodor | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

