In Cer nu e timp

ludmila

Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Alina

     /  19 Iulie 2013

    Nu ma pot opri din plans…e suberb Raluca!

    Răspunde
  2. coca79

     /  19 Iulie 2013

    raluca, tu stii ce simt…nu puteam sa nu scriu ceva……cand toate se vor linisti….macar un pic…..randurile tale….vor fi ….ca o mangaiere…….

    Răspunde
  3. Sunt randuri ce ne dau speranta…

    Răspunde
  4. Raluca, gandurile noastre sunt catre Ludmila si familia ei, iar cuvintele scrise de tine exprima ceea ce simtim si noi
    cuvintele tale vor fi o alinare pentru ea

    Răspunde
  5. De ieri seara de cand am aflat vestea despre Ciresica ma doare inima, nu pot sa cred ce s a intamplat, mi se pare atat de incorect…e o durere care cu greu se poate alina…
    Frumos ce ai scris!
    Natalia

    Răspunde
  6. Raluca, puterea ta de sinteza este fantastica. Frumusetea gandurilor tale as vrea sa imi permiti sa o transmit si eu dragilor nostri, ce trec printr-o asemenea tragedie.
    Ma alatur, in gand, in suflet rugaciunilor voastre, in speranta ca toate simtirile noastre bune si frumoase o vor alina pe Ludmila, macar un strop.

    Răspunde
  7. Toată săptămâna am fost tristă, și seara adesea adorm cu lacrimi în ochi! Pur și simplu am mi s-a frânt inima pentru această familie! Am un copilaș de vârsta Gloriei și înțeleg ce înseamnă dragostea de mamă! Pur și simplu am rămas fără cuvinte în fața acestui sfârșit tragic și atât de rapid! Este foarte frumos Raluca!

    Răspunde
  8. dana

     /  22 Iulie 2013

    si eu am plans imi pare nespuis de rau pentru plecarea Gloriei …Dumnezeu s-o aiba in paza

    Răspunde
  9. oprea

     /  27 Iulie 2013

    am fost profund impresionata de povestea Gloriei. dar totusi nu inteleg cum s-a putut intampla asa ceva. era bolnavioara? nu am reusit sa gasesc nicaieri motivul plecarii micutei de langa noi… durerea este nemarginita

    Răspunde
    • Va multumesc tuturor pentru gandurile bune lasate la acest articol. Gloria a fost o fetita perfecta. Cauza mortii, din cate am inteles, o apa nepotabila. Nu stiu amanunte, nu mai au sens acum. Eu cred ca Dumnezeu a planuit un numar de zile pentru fiecare om de pe pamant, iar ziua in care ne-a fost scris sa plecam acasa nu o putem evita, oricat am incerca. Nimeni nu e vinovat, nimeni nu e de blamat, Dumnezeu stie scopul si rostul aceste intamplari, care ne-a lasat pe toti mai goi si foarte tristi in suflet.

      Răspunde

Lasă un răspuns

