Homeschooling Izabela- continuare

Poate ca va intrebati daca lectiile cu Izabela continua. Ei bine, da, cu mici vacante, insa nu am apucat sa tin pasul cu punerea lor pe „hartia” virtuala.

iza

Geografie– am invatat despre Anglia si Olanda, dupa modelul lectiilor facute cu S.

Stiintele naturii– impreuna am invatat despre Sistemul Solar, si i-am pregatit teme pe care sa le parcurga in perioadele in care eu am lipsit, despre vulcani si dinozauri.

Zoologie– o lectie despre pasari, folosind materiale  prezentate aici.

Limba romana– am lucrat mult pe compuneri, si pot spune (fapt confirmat si de mama Izabelei) ca eleva noastra se descurca mult mai bine. De altfel, Iza citeste mai mult, cu placere, reusind sa re-povesteasca ce a citit, un mare progres din punctul nostru de vedere. Compunerile le facem cu ajutorul marionetelor, a zarurilor de poveste sau a figurinelor din ouale Kinder. Am invatat-o pe Iza sa isi faca un plan, cu introducere, cuprins si incheiere, sa isi stabileasca de la inceput personajele, folosind intrebarea Cine?, locul si timpul actiunii prin intrebarile Unde? si Cand?, intriga intreband Ce se intampla?. Este un plan simplu, dar eficient. Am consolidat cunostintele gramaticale invatate pana acum, facand multe analize gramaticale.

De asemenea, am facut putina matematica folosind Numicon-ul si  am alcatuit un arbore genealogic.

Izabela invata, tine minte face progrese, chiar si peste asteptarile mele. Va povestesc despre succesul ei pentru ca va impulsiona sa lucrati cu proprii vostri copii, fie ca sunt cu nevoi speciale sau nu, fie ca sunt la gradinita sau la scoala. E o investitie ce merita facuta, iar amintirile ce raman nu au pret!

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Raluca, ce mult ma bucur ca ne tii la curent cu evolutia Izabelei!
    Sunteti atat de harnice si progresati foarte repede si frumos, ceea ce nu ma mira foarte mult – pe ce pui tu mana, se transforma in aur curat.
    Va felicit din tot sufletul, faceti o echipa de invidiat, dar una care impulsioneaza, da sperante si aripi multora dintre noi!
    Mult spor sa aveti si de acum inainte, va admiram mult!

    Răspunde
  2. te felicit pentru tot ce faci!! God bless you! Keep up the good work!!

    Răspunde
  3. felicitari pentru ceea ce faci si pentru ca ne spui si noua, ne deschizi ochii si nu ne lasi sa uitam cat de important este sa fim umar la umar cu copiii nostri🙂

    Răspunde
    • Asa e, Claudia, daca eu am reusit sa impulsionez macar un parinte sa lucreze cu copilul lui mai mult, atunci munca asta nu a fost in zadar…Multumesc din inima pentru cuvintele frumoase!

      Răspunde

Lasă un răspuns

