Lista cartii calatoare

Iata lista celor inscrisi pentru cartea calatoare O mie de daruri, de Ann Voskamp.

Lista pentru cartea calatoare

  1. Laura F.
  2. Roxana R.
  3. Florentina  R.
  4. Diana B.
  5. Andreea  Ţ.
  6. Daniela J.
  7. Anamaria M.
  8. Alina Nicoleta A.
  9. Carmen E.
  10. Gianina P.
  11. Elena D.
  12. Ramona T.
  13. Gratiela  G.
  14. Ana M.
  15. Aniela T.
  16. Cristina S.
  17. Cristina B.
  18. Tatiana B.
  19. Raluca M.

Cum va povesteam si in mesaje sau comentarii, cartea de fata se citeste mai greu, trebuie rumegata, si ma astept sa ramana cel putin 2 saptamani la fiecare. Mi-ar placea sa imi spuneti cum vi s-a parut, dupa ce ati citit-o.

Lectura placuta!

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Interesanta idee cu cartea calatoare, un fel de club de lectura ambulant.

    Răspunde
  2. Da, cei de la editura All au avut ideea asta anul trecut- au circulat multe carti asa🙂

    Răspunde
  3. Raluca, am primit cartea, ma voi concentra asupra ei ca sa nu o tin mai mult decat timpul recomandat de tine. Si apoi sa-mi dai adresa urmatorului destinatare, te rog! Multumesc!

    Răspunde
    • Laura, pe coperta interioara a cartii e un pilc cu lista cu adrese- daca nu o gasesti, iti trimit lista pe e-mail, da-mi de stire te rog!

      Răspunde
  4. Nu stiu pe unde e cartea si nu vreau sa grabesc pe nimeni, dar vreau sa anunt ca eu plec din localitate pe 11 iulie si revin pe 25 sau 26 iulie.

    Răspunde
    • Andreea, nici eu nu stiu pe unde e cartea, Laura nu m-a anuntat ca ar fi trimis-o mai departe, deci banuiesc ca e inca la ea🙂

      Răspunde
  5. Am primit cartea, voi anunta dupa ce o termin si o trimit mai departe. Multumesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

