Rochita cu capsuni

Va amintiti rochita  Catiushei de anul trecut?
Ei bine, rochita de anul acesta e un vis! Intrece orice asteptare, si cere inaugurarea unei traditii- Cati va avea la fiecare aniversare o rochita cu capsuni.
Dulce.
Delicioasa.
Delicata.
Deosebita.

tinutasemnatura

Crosetata de Claudia si gandita ca dar pentru Cati impreuna cu Roxana (care i-a daruit si bentita asortata- facuta de ea!!- de Craciun), e rochita ideala pentru Cati Capsunica, si stiu ca imi veti da intru totul dreptate vineri, cand veti vedea imaginea completa.

Claudia face rochite , caciulite, gentute si alte minunatii crosetate pentru domnisoare, baietei si doamne, sub numele de Crosetaria urbana,  iar prietenele care au vazut „pe viu” rochia Catiushei au planuit imediat sa incerece ceva asemanator pentru fetitele lor. Adevarul e ca hainutele lucrate de mana au o delicatete aparte, si se simte sufletul pus in facerea lor. Multumim din inima pentru darul acesta minunat!

Pentru pantofi le multumim Cristinei si lui Roy, si sper ca v-am facut curiosi sa treceti pe aici si vineri, cand veti vedea si fetita din rochita 🙂 .

Articol anterior
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Mihaela Savin

     /  24 Aprilie 2013

    Ce dragut!Domnul sa va binecuvanteze!!

    Răspunde
  2. Raluca, tot parul s-a ridicat pe mine – rochita este divina si imi aminteste atat de mult de bunica mea, de la care am invatat si eu sa cos, sa crosetez si sa tricotez. Mie imi vine sa sarut mainile ce reusesc sa creeze asemenea bijuterii si imi vine sa plang de bucurie cand stiu ca si Cati va purta una de ziua ei. Este perfecta pentru ea, va fi ca o zanaaaaaaaaa de frumoasa, cred ca voi pupaci tot ecranul calculatorului vineri :))))))
    Felicitari din suflet, Claudia!

    Răspunde
    • E foarte frumoasa, Camelia, e perfecta pentru Cati! Numai cineva care o iubeste mult pe Cati ar putea face asa ceva, atat de potrivit, asa cred eu, si ii multumesc inca o data Claudiei pentru toata dragostea cu care a lucrat aceasta rochita!

      Răspunde
  3. Ce rochie superba, imi place foarte mult, am sa imi calc pe inima si o rog pe soacra sa-i faca una asemanatoare si Iuliei, ca tot zice ca e priceputa.
    La multi ani sufletelului frumos!

    Răspunde
  4. Abia astept sa vad frumusetea de copil pozata in rochita cu capsunici!!!

    Răspunde
  5. Este pur si simplu minunata. Doar ca in cazul meu as putea avea surpriza ca dupa ce o comand, fiica/mea sa faca mofturi si sa nu o imbrace.Am mai avut asa surprize.

    Răspunde
  6. E genl de rochita care te face sa vrei sa fii din nou copil.

    Răspunde
    • Se prea poate, am auzit de fetite mofturoase la rochite 🙂 Insa CAti nu face mofturi, si ii vine tare bine, a imbracat-o pana acum de 3 ori si cred ca vom „abuza” de ea, pentru ca e si foarte confortabila.

      Răspunde
  7. Ce ma bucur!! Si-i multumesc din suflet Roxanei, care a avut initiativa 🙂

    Răspunde
  1. Pe cap, un strumf… | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Pregatiri pentru o zi de Capsunica | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

