Părinți pregătiți pentru situații neprevăzute

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Cristina

     /  24 Aprilie 2013

    Te urmaresc de mult timp dar nu am comentat niciodata. Felicitari pentru preluarea acestui articol. Niciodata nu suntem parca suficient de pregatiti. Fetita noastra care are acum 3 anisori s-a inecat de 2 ori. De fiecare data am avut norocul ca sotul meu sa fie de fata. A reactionat promt, ferm si fara sa ezite chiar daca mai apoi nu a putut sta pe picioare jumatate de ora. Si fetita noastra este bine pentru ca el a stiut ce sa faca atunci, in secunda aceea. De fiecare data am ramas cutremurati de cum poate o secunda sa iti schimbe viata, convinsi fiind ca un mare necaz ne-a trecut chiar prin fata. Am parcurs o parte din materiale si iti multumesc inca o data pentru aducerea aminte.

    Răspunde
    • Am ramas socata cand am citit ce ai scris! Viata e asa de fragila, imi pare asa de rau ca a trebuit sa treci prin asta, dar bine ca s-a terminat totul cu bine!! Jos palaria pentru sotul tau, eu nu stiu daca as fo stiut ce sa fac, nu am avut asa momente cu nici unul, insa nu cred ca as fi asa de pe faza😦 Multa sanatate fetitei tale, Cristina!

      Răspunde
  2. Felicitari pentru tema abordata! Am patit si eu de cateva ori, cea mai urata faza a fost in concediu cand Edi (avea 3 ani) s-a inecat cu un os de peste (asta pentru ca s-a dus la masa, incepuse sa manance fara sa ma astepte). Citisem cate ceva pe tema asta, dar nu in legatura cu oase de peste. Nici nu stiu cum de mi-a venit ideea efectiv sa bag degetul meu in gatul lui. Totul s-a petrecut in cateva secunde; si-a revenit, dar eu nu …. nu mi-a mai trebuit masa in ziua aia. Numai la asta m-am gandit tot concediul. Este foarte important sa ne documentam; daca se intampla, imediat reactionezi, din instinct; parca se activeaza informatiile.

    Răspunde
    • Imi da fiori ce citesc, Alina! S. e foarte atent cu mancarea, inca nu s-a inecat, el daca simte ceva suspect in gura vomita imediat😦 Asta nu e bine, dar deocamdata nu s-a inecat niciodata. Cati e mai mult pe lichide, lapte, supe. Dar stiu ca trebuie sa fim pregatiti pentru orice. Eu m-am uitat pe filumele despre resuscitare cand era Cati mica, just in case. Ea a avut doua crize de apnee in prima saptamana de viata, se facuse albastra. Am crezut ca atat a fost, deci stiu cum te-ai simtit si tu atunci😦

      Răspunde

Lasă un răspuns

