Flori pentru Cati…

Si nu orice fel de flori, ci crosetate bijuterii de facut o fetita frumoasa si mai frumoasa.

catifloricicaMana priceputa care a faurit si daruit florile Catiushei e mana Cristinei, tot o floare- Floare de Colt. Pe Cristina o cunosc inca de la inceputurile mele de blogger, si i-am admirat mereu priceperea cu care croseteaza, face origami sau quilling. De cand s-a nascut fetita ei Anna, Cristina face delicate clamite si bentite, numai bune de inveselit niste bucle bebelusesti. De altfel, cred ca voi imprumuta si eu clamele de la Cati, pentru ca imi plac tare, tare mult. Multumim, Cristina, pentru darul, pe cat de neasteptat, pe atat de frumos!

Daca sunteti curioase ce altceva mai lucreaza Cristina, va invit sa vizitati pagina ei de Facebook- Accesorii si decoratiuni handmade.

O seara cu flori si zambete si balonase sa aveti- asa cum am avut si noi!

 

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. le merită Cati! trebuie să se asorteze cu numele ei! căpșunica la roz și roșu trage!🙂
    să fiți fericite.

    Răspunde
  2. Draga mea, o felicit pe Cristina, floricelele sunt nemaipomenit de frumoase.
    Insa pe Cati imi vine s-o strang in brateeeeeeee, sa n-o mai las, nu imi vine sa cred cat de mult a crescut, cat de frumoasa se face, doamne!!!!
    Va pupic atat de mult!

    Răspunde
  3. Raluca esti prea darnica cu complimentele. Imi sunteti dragi.

    Răspunde
  4. violeta_argatu

     /  16 Aprilie 2013

    Cat de mutl s-a schimbat Cati !!!! Sa fiti sanatosi si fericiti! La multi ani,Cati! (in avans🙂 )

    Răspunde
    • Multumim, Violeta, noi o vedem in fiecare zi si nu ni se pare asa evidenta schimbarea, dar cred ca pentru voi e mai clara🙂

      Răspunde
  5. Superbe accesoriile. Si superba este si cati.
    Si noua ne-a facut agrafe tot Cristina. Am pus poza cu ele pe fb. Imi place ce iese din mainile ei. Se vede ca lucreaza cu dragoste.

    Ati avut cumva petrecere acolo la voi?🙂

    Răspunde
  6. Daniela

     /  17 Aprilie 2013

    Superba printesa Capsunica!va iubim.

    Răspunde

Lasă un răspuns

