Lectioare de engleza si un guestpost

Va amintiti ca la inceputul lunii am ridicat manusa aruncata de Adina, propunandu-mi sa transform luna aprilie intr-una dedicata in mod special limbii engleze?

Ei bine, in mare parte am reusit ce mi-am propus, pentru ca in fiecare dimineata ne incepem ziua cu una sau doua carticele in engleza, continuam pe parcursul zilei cu pretend play in care incorporam si limba straina, facem diverse puzzle-uri sau alte jocuri cu care sa ne distram in engleza. Am inlocuit multe dintre desenele animate la care se uita S. cu carti si joaca, iar cele ce au mai ramas am incercat sa le aleg dupa temele studiate de noi saptamana asta (in special cele biblice, pentru ca in aprilie pe asta ne axam) si/sau sa fie in engleza.

S. este cooperant, pentru ca si-a dat seama ca engleza vine la pachet cu  joaca cu mama, dupa care tanjeste destul de mult.

Eu nu am un plan structurat, dar pentru S. am crezut mult in expunerea la limba. Chiar daca va invata mai tarziu limba straina, faptul ca a fost expus de mic la ea il va ajuta sa o asimileze mai usor. Despre principiile dupa care ma ghidez, despre cum am invatat eu engleza si lectii care m-au invatat sa o predau, am povestit mai multe intr-un guestpost pe blogul Adinei, care, in materie de predare a limbilor straine, este modelul meu.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Mihaela Pop

     /  11 Aprilie 2013

    Ce frumos. Si eu imi doresc sa reusesc sa realizez cu Alinuta si Mihaita cat mai multe jocuri si activitati in engleza, dar in ultima vreme imi e tot mai dificil sa ma tin de acestea. Sper insa sa gasesc o solutie si sa avem zilnic cate ceva in engleza.

    Răspunde

Lasă un răspuns

