Creanga inflorita

Pana acum nu am participat la concursurile de creatie de pe Talente de nazdavani, desi le-am admirat intotdeauna.

De data aceasta, pentru ca S. are deja 4 ani si e capabil sa efectueze o lucrare singur, cap coada, am decis sa mesterim si noi o crenguta cu flori, provocarea acestui concurs.

Aproape uitasem, dar S. a venit acasa cu o crenguta inmugurita, pe care am observat-o cateva zile cum inverzeste a primavara. Tocmai de aceea, mi-a fost mila sa o sacrific si sa ii intrerup infrunzirea, infingand-o intr-un suport de polistiren. Mi-a venit o idee foarte usor de pus in practica pentru baietelul nostru.

I-am dat un pahar de carton, pe care l-a pictat, sau cel putin a incercat- eu nu am intervenit, l-am lasat asa cum a vrut el:

Apoi am „inflorit” crenguta. Am folosit:

  • creanga inmugurita
  • bucati colorate de tissue paper, pe care S. le-a facut ghemotoace
  • lipici
  • bilute hidrofile, peste care S. a pus singurel apa sa le faca sa creasca. Ele au rolul de a mentine hidratarea crengutei pentru mai mult timp.

S. a mototolit hartia, a lipit-o de crenguta- s-a descurcat foarte bine!

proceslucruIata ce a iesit:

concurscrengutaNoua ne lumineaza sufrageria, sper sa va placa si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. E foarte, foarte frumoasa! Si baietelul tau e tare frumos🙂

    Răspunde
  2. O, ce scumpic si harnicut e S.! Dulce, dulce, nici nu stiu la ce sa ma uit mai intai – la el, la manutele lui sau la minunatia pe care a realizat-o!!!
    S. este un baietel atat de implicat in tot ceea ce face, imi amintesc cum s-a jucat el ore in sir azi vara cu uneltele olarului (mai tii minte??) Nici nu ma mir sa vad ce reuseste sa faca, Raluca.
    Crengura lui S. este superba, il felicit si pup pe nasuc mult, mult!

    Răspunde
    • Camelia, daca ai sti cat l=a impresionat pe S. vizita la Casa olarului! Si acum povesteste de acolo, de roata, de lut, de vase…A fost fantastic pentru el! Multumim mult si intoarcem pupicii!

      Răspunde
  3. e tare frumoasa! a adus primavara in casa🙂

    Răspunde
  4. e foarte frumoasa! multa bafta la concurs!
    S. e asa de scump!

    Răspunde
  5. viorical

     /  7 Aprilie 2013

    Tare frumoasa lucrarea, felicitari si bafta la concurs!

    Răspunde
  6. Felicitari, S.!!!! Ai facut o crenguta fantastica!! Iti dorim mult, mult succes la concurs! Si noi participam tot pentru prima oara.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

