Homeschooling Izabela- lectiile 6 si 7

Poate ca informatiile din lectiile 6 si 7 le voi prezenta mai amestecate, a trecut ceva vreme de atunci si nu imi aduc exact aminte pe care cand si cum le-am facut, insa in mare au fost urmatoarele:

Geografie

Recapitularea continentelor invatate pana acum. Izabela si-a cumparat atlase si enciclopedii, profitand de reducerile de pe Elefant.ro, si am rasfoit cateva din ele pentru a ne aduce aminte informatiile invatate in ultimele saptamani.

Pentru lectia urmatoare am pregatit materialele despre Africa (si animalele ce o populeaza), iar in amanunt am invatat despre elefanti, urmand pasii acestei lectii.

africa

Botanica

Floarea- am printat partile unei flori separate in stil montessorian, si le-am studiat in amanunt.

DSC09430

Gramatica

Am facut puzzle-ul meu urias cu antonime, incercand sa vedem care este substantivul si adjectivul din imagine. Ca tema, Iza a avut de analizat cateva substantive si adjective din lista.DSC03173Zoologie

Pentru ca discutasem despre vertebrate si nevertebrate (notiuni pe care le-a repetat mult cu mama ei si care ii sunt destul de clare acum), am vrut sa studiem indeaproape insectele, si in mod special furnica.

Izabela mi-a spus, fara sa ii predau, partile corpului unei furnici (cap, antene, torace, abdomen, picioare) pentru ca le retinuse de la lectia cu fluturele.

Am discutat despre ciclul vietii furnicii, despre traiul lor in colonii, despre cat sunt de harnicute si inteligente. Fisele sunt printate de pe The Helpful Garden si Two Teaching Mommies.

furnici1Cartile folosite sunt Enciclopedia Disney (Paienjeni si insecte),  Creeping Crawlers (o carte cu poze si text putin, in engleza) si Casute de animale (o carte foarte frumoasa, cu poze realiste, nu desene, care studiaza mediul in care traiesc mai mute insecte si animale), aparuta la ed. Aquila’93.

furnici2Izei i-a placut mult partea aceasta de lectie, dar si lui S., cu care am recapitulat si noi informatiile despre furnici.

Spor si voua la invatat!

Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Mult spor la invatat pe mai departe, Izabela!
    Felicitari pentru lectii, imi plac foarte mult si materialele pe care ati lucrat, multumim pentru recomandari – de „Casute pentru animale” chiar nu stiam!
    Va imbratisez cu mult drag.

    Răspunde
    • Camelia, esti mereu alaturi de noi- multumim pentru incurajari- cartea e chiar draguta, poate fi incorporata in diferite lectii despre animale, si are si activitati practice la sfarsit.

      Răspunde
  2. Am o intrebare, de unde ai printat plansele cu floarea? Multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

