O vanatoare de oua si organizarea de aprilie

Stiu, vanatoarea de oua e specifica Pastelui si ar fi fost normal sa o lasam pe mai tarziu…Insa am gandit luna aprilie intr-un mod diferit, iar ouale ma vor ajuta la organizare. Incepem cu traditionala noastra vanatoare de oua, ascunse prin diverse cotloane ale casei.

In fiecare ou este un biletel, iar S. va putea deschide un ou pe zi si vom face jocul sau activitatea respectiva.

Pe biletele sunt scrise jocuri cu care S. nu s-a jucat niciodata pana acum sau pe care nu le-a mai vazut demult (am dat o raita prin dulapuri). Iata cateva exemple:

  • puzzle-uri
  • plastilina moon dough
  • cuburi cu litere
  • diverse materiale de pictat
  • build a bunny 
  • o mica stropitoare in care putem planta seminte de nu-ma-uita

jocuripaste

De asemenea, multe dintre oua au notate pe biletele lectioare biblice. Coca are niste lectii biblice superbe, cu puneri in scena, activitati artistice si multe alte jocuri incorporate. Eu am pastrat lucrurile ceva mai simple, dorindu-mi pentru fiecare lectie o povestire biblica (in cele mai multe cazuri in engleza), o dramatizare (dar nu pentru fiecare), o fisa de colorat sau un craft, eventual un cantecel sau un desen animat.

lectiibiblice

Luna aceasta, in vederea pregatirii Pastelui, ne vom apleca mai mult asupra vietii Domnului Iisus, si am pregatit urmatoarele lectii:

  • Zacheu
  • Pescuirea minunata
  • Hranirea miraculoasa (cu cinci paini si doi pesti)
  • Parabola bunului samaritean
  • Parabola fiului risipiotor
  • Intrarea in Ierusalim
  • Iisus Hristos este Calea
  • Iisus Hristos este Viata
  • Moartea si Invierea lui Iisus

Ma simt mai bine acum, ca am planificat cate ceva pentru S., ne va ajuta mult sa umplem momentele de joaca.

Voi cum ati organizat activitatile premergatoare Pastelui?

Articolul precedent
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Raluca, sa stii ca si eu ma simt mult mai bine , cand reusesc sa planific activitatile….cand am o oarecare organizare a lor.
    Va fi grozav tot ce veti face voi!
    Si noi vrem, de la jumatatea acestei luni sa avem activitati legate de Pasti.

    Răspunde
    • Pana acum a tras doar biletele cu jocuri sau un experiment de plantare- incepem lectiile biblice la biletlul respectiv, cand va fi el🙂

      Răspunde
  2. Raluca, sa aveti mult spor in toate – materialele, planificarea ta sunt superbe, sunt convinsa ca vor iesi niste lectii superbe, tare pe placul lui S.!
    Va imbratisez cu mult drag!

    Răspunde
    • Superb poate e prea mult spus, Camelia, insa e mai bine decat nimic, iar S cred ca va fi fericit cu ce i-am pregatit🙂 Ieri am plantat nu-ma-uita, sper asa de mult sa iasa…

      Răspunde
  3. Raluca, ce frumos v-ati organizat!
    Spor la joaca!

    Răspunde
  4. Tare mult imi place planificarea voastra. O sa ne inspiram si noi! Pana acum nu am avut astfel de activitati de Paste. Raluca, unde ai gasi ouale? Eu am de la Kinder dar nu sunt jumatati.

    Răspunde
    • Laura, eu am rugat rudele din Canada sa imi aduca. Pe aici nu am vazut😦

      Răspunde
    • Multumim, Laura, eu tot vedeam pe blogurile straine activitatile cu oua de Paste, asa ca le-am rugat (li s-a parut un pic ciudat🙂 ) pe rude sa imi trimita niste oua de plastic. De folosim din plin acum, mai ales in perioada Sarbatorii, ca sa nu se plictiseasca de ele.

      Răspunde
      • Da, din pacate la noi nu prea gasim. Asteptam sa vedem activitatile pe care o sa le realizati cu ele!🙂

        Răspunde
        • Asa e, Laura, trebuie sa fii mereu pe faza cu astea. Rudele mele cam ridica din sprancene cand aud ce cer eu din Canada :))

          Răspunde
  5. Buna ziua
    De unde ati achizitionat ouale de plastic din jumatati? Am cautat peste tot pe lnoi, dar nu am gasit.

    Răspunde
  6. Am vazut comentariile. Scuze
    O zi buna

    Răspunde
  1. Jucaria de joi: Oua cu functie de potrivire | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

