Creierul uman

De ceva vreme incoace, S. ma intreaba „Azi ce mai studiem?” sau „Ce ma inveti azi?” . Se intampla des, din pacate,  sa nu am ceva pregatit ori sa nu am energie pentru a mai face cu el ceva.

Saptamana trecuta insa, daca ma uit in urma, vad ca am atacat cateva teme, iar una dintre ele este despre creierul uman.

S. a primit de Craciun, de la o familie draga noua, o macheta a creierului de la Noriel cu ajutorul careia i-am aratat trunchiul cerebral, creierul mic (cerebelul) si creierul mare. El stie ca partea aceasta a coprpului este un fel de centru de comanda, care ne spune ce sa facem, care descifreaza informatiile din noi si din jurul nostru.

DSC09427Profitand de reducerile de pe Elefant, am comandat cateva carti, printre care si Creierul uman din seria Discovery, aparuta la editura Litera. Noi mai avem o carte despre corpul omenesc din aceasta serie, si nici una dintre ele nu m-a dezamagit. I-am citit informatiile accesibile varstei lui, dar nu am intrat prea mult in amanunte. Recunnoaste totusi un neuron si o imagine a sistemului nervos, intelege care sunt cele cinci simturi si cum traverseaza informatia pana la creier. Nu am intrat in amanunte despre bolile creierului, mi se pare prea mic pentru asta, insa am adaptat cateva jocuri din carte pentru el.

DSC09429Lui S. ii plac aceste lectii „medicale”, iar eu cred ca au fost 20 de minute bine cheltuite.

Spor si voua la joaca si la invatat!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Ajutoare pentru lectiile de anatomie | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

