Recomandari pentru copii cu nevoi speciale si bebelusi mici

Martie fiind luna in care incercam sa atragem atentia asupra diferitelor tipuri de trisomii (exista trisomii sau anomalii cromozomiale pe orice cromozom), am pus laolalta cateva recomandari in care am evidentiat si  cate un copil cu o trisomie rara.  Luma nu s-a terminat, si probabil pe 21 voi edita acest articol, insa poate va intereseaza si va sunt de folos cele prezentate pana acum:

exersaucer

Week 93 - Tumzee 1

Si bebelusii tipici pot beneficia de aceste recomandari, asa ca, daca aveti copii sub un an, nu ezitati sa le cititi.

O zi frumoasa si rodnica sa aveti!

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Roxana Stroilescu

     /  9 Decembrie 2013

    Citesc de curand minunatul blog, am si eu un bebe special despre care sper sa povestesc. As dori sa stiu daca se poate gasi in Romania aceasta pernita Tumzee. Multumesc!

    Răspunde
    • Buna, Roxana, ma bucur mult ca m-ai gasit si poate ne putem ajuta recoproc cu informatii si idei. Tumzee nu stiu daca se gaseste in Romania, poate pe Amazon o gasesti undeva in Europa. Tot ce nu se gaseste in Romania dar se gaseste in Europa eu comand prin https://www.facebook.com/pages/Comenzi-Siteuri-Anglia/199862336714111?fref=ts , Trebuie sa dai tu o cautare pe net🙂
      Dar noi am folosit altceva pentru stat pe burtica. Nu imi scrii te rog un email, sa povestim mai mult? caietpentrucasamea @ yahoo.com (fara spatii) e adresa de e-mail.

      Răspunde

Lasă un răspuns

