Homeschooling Izabela- Lectia 4

 

Geografie: Asia

Dupa o scurta recapitulare a cunostintelor despre Australia, unde s-a descurcat excelent, am trecut la continentul Asia, asezand animalele de plastic pe atlasul de carton si discutand despre ele. Apoi am citit o carte in care apare ursul panda (pe langa alte animale din Asia)- Un prieten ca tine, despre care v-am povestit mai multe aici.

asiaizaVreau ca Izabela sa perceapa lectiile noastre ca pe o joaca, asa ca intotdeauna aduc si un joc (desigur, cu valente educative). De data aceasta am folosit o sectiune a jocului Cognize, cea in care Iza trebuia sa asocieze animalul cu blana/pielea lui- iar la fiecare animal aminteam si continentul pe care traieste. Acest joc va fi cu siguranta folosit si in alte ocazii.

cognizeGramatica: Numarul substantivului

Cu o ora in urma i-am explicat Izabelei cum este cu genul (si a inteles), iar acum, mult mai simplu, i-am explicat cum este cu numarul substantivelor. Am avut niste cartonase pe care le-am sortat in functie de gen si numar, in felul acesta:

DSC09223

Nu a fost deloc dificil, iar eleva mea tine minte tot ce invatam, asa ca sunt foarte mandra de ea!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Gianina

     /  15 Martie 2013

    Felicitari amandurora!Pacat ca homeschooling nu e recunoscut acasa,ar fi mult mai bine pentru copiii nostri.

    Răspunde
    • Gianina, HS este recunoscut in Romanina pentru copiii cu dizabilitati, de aceea imi pun si sperantele ca Iza isi va putea continua studiile oficial de la anul, cu un profesor itinerant. Spre asta tindem🙂

      Răspunde
  2. Şi eu vă zic felicitări ambelor. Genul substantivelor nu este chiar floare la ureche.

    Răspunde
    • E drept ca Iza a trecut deja prim materie o data, la scoala, dar sa stii ca la asta se descurca foarte bine!

      Răspunde

Lasă un răspuns

