Cartile prieteniei

Am dedicat luna februarie prieteniei, alegand toate cartile noastre pe aceasta tema, dar si beneficiind de cateva imprumutate, foarte dragute.

Un prieten ca tine, scrisa de Julia Hubery si ilustrata de Caroline Padler este o poveste superba, tandra, despre un ursulet panda greoi dar rabdator, care stie sa guste momentele linistite ale vietii si care, la inceputul drumului sau se insoteste cu o maimutica repezita si guraliva. O duce intr-un loc magnific pentru a-i impartasi secretul fluturilor de munte, iar la sfarsitul calatoriei maimutica invata sa accepte si sa respecte diferentele dintre ei, sa vada calitatile tovarasului de drum si sa inteleaga ca nu e chiar asa de bine sa zoresti prin viata. Multumim din suflet, Camelia, pentru ea!

prietenDespre Vrei sa fii prietenul meu, scrisa de Eric Carle, am povestit mai multe cu ocazia zilei de nastere a lui S. Cele doua mici carti in engleza sunt printre favoritele noastre de cand era S. bebelus. si sunt descrieri ale prietenului: A friend is…someone to play with, someone to pick flowers with…but most of all, a friend is someone who will always be there.

Tare mult mi-a placut cartea imprumutata de Mihaela, Jesus is my special Friend– o carte usor de citit, dar profunda, si care il invata pe copil sa se bazeze mereu pe prezenta si prietenia divina.

Alte doua carti despre prietenie, generozitate si cooperare sunt cele cu Micul Arici- de cand le-am vazut prezentate de Camelia, aici si aici, mi-am dorit sa i le citesc si lui S.- iar ea a avut bunavointa sa ni le imprumute- multumim! Valentina a organizat un superb atelier de lectura in jurul cartii O zi de iarna, care m-a facut sa imi doresc sa locuiesc mai aproape de ea! Vi le recomand din toata inima!

arici

Cu aceste lecturi, dar si altele din biblioteca noastra, am ajuns la numarul 135.

Spor si voua la citit!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Raluca, va admir din tot sufletul pentru sporul pe care il aveti in lectura. Va felicit si va urez multa putere si pe viitor – sunteti foarte harnici!!!

    Răspunde
    • Multumim, Camelia, Luna asta a fost mai scurta si nici noi nu ne-am omorat cu lectura, dar se aduna, se aduna🙂

      Răspunde
  2. Foarte frumoase cartile. Sa aveti spor la citit!

    Răspunde
  3. Mulțumim pentru aceste recomandări. E minunat să petreci timp cu copilul citind și discutând pe marginea lor.
    Spor la citit!

    Răspunde
    • Sa stii ca sper sa ii ajute anul acesta de maraton la lectura- cel putin, cu engleza vad ca da roade🙂

      Răspunde
  4. Mihaela Pop

     /  4 Martie 2013

    Ce carti frumoase ! Spor la citit in continuare !

    Răspunde
  5. Cartile de la InfoDar le avem si noi, eu m-am indragostit de ele, sunt extrem de frumoase!

    Răspunde
    • Da, sa stii, sunt foarte frumoase si imi plac mult temele abordate, sunt calde si prietenoase, nu scary ca basmele clasice…

      Răspunde
  1. 10 idei de primavara | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

