Pui de animale

puiCand am ales cartea Pui de animale pentru campania de inverzire a Romaniei – vALLuntar– am facut-o cu gandul de a o oferi cadou unui copil pasionat de natura. Mi s-a parut interesanta si neutra, ideala pentru cadoul unui baietel de 6-12 ani (categorie ceva mai greu de cadorisit).

Ei bine, nu.

Nu o voi da cadou pe aceasta. Voi incerca sa profit de pretul promotional de martisor-  pe 1,2 si 3 martie(-50%) si o voi comanda pentru baietelul respectiv, iar pe aceasta am decis sa o pastram pentru noi, mi se pare o resursa educationala extraordinara.

puianimale

Cartea urmareste, in 1001 fotografii, puii de animale de la nastere, cand fac primii pasi, cum este antrenarea si joaca lor, viata de familie, viata de  zi cu zi, la ferma sau in oras. Fotografiile sunt superbe, pot folosi cartea la lectiile de zoologie, stiintele naturii, sau geografie- si intentionez sa o folosesc din plin!!

Fiecare capitol are o sumara introducere, fiecare poza o explicatie informativa, pozele insele vorbesc de la sine. Daca planuiti sa studiati un animal in special, indexul de la sfarsit va este sigur de ajutor. Eu o recomand din toata inima, o prefer tuturor cartilor despre animale (cu exceptia atlasului zoologic din copilaria mea) pe care le-am rasfoit pana acum.

vALLuntar 2013

Aceasta recenzie face parte din campania vALLuntar cu sprijinul ROMSILVA, iar 15 comentarii de la voi ne vor ajuta sa plantam un copacel.

Articolul următor
Lasă un comentariu

65 comentarii

  1. Raluca, imi place foarte mult cartea, mi-as dori si eu sa o cumpar🙂

    Răspunde
  2. interesanta carte🙂
    spor la plantat copacei😉

    Răspunde
  3. Bianca Roxana Anitei

     /  2 Martie 2013

    Frumoasa foc!Cu siguranta o voi cumpara si eu!

    Răspunde
  4. Foarte faina cartea, multumim pentru prezentare.

    Răspunde
  5. Raluca, ce ma bucur ca ai scris despre ea!!! Eu am comandat-o ieri cu 50% reducere de pe all.ro. Abia astept sa o rasfoiesc impreuna cu L.!

    Răspunde
    • Cu siguranta ii ca placea L-ei! Eu nu am mai reusit sa o comand, atat m-am invartit pe site…astept urmatoarele reduceri cand poate vor reintra pe stoc si alte carti pe cale mi le doresc de acolo.

      Răspunde
  6. Uff!!! Am scris un comentariu si nu a aparut… oare ce am facut?

    Răspunde
  7. AncaT

     /  2 Martie 2013

    e faina cartea! si noi am facut o lectie despre puii de animale si tare i-a placut.
    vroiam sa-ti zic,ca in final am gasit si cumparat un atlas geografic🙂

    Răspunde
  8. viorical

     /  2 Martie 2013

    Superba cartea! Mi-ar placea si mie sa o cumpar pentru activitaile de la scoala de acasa.

    Răspunde
  9. Daniela Jerghiuta

     /  2 Martie 2013

    Cartea este intr-adevar foarte utila si placuta pentru copilasi. Ne-a umplut mult timp.

    Răspunde
  10. imi place cum ilustreaza cei de la All cartile, sunt foarte frumoase. Si eu am primit de la ei si am fost tare incantata.

    Răspunde
  11. la cate carti despre animale avem, as fi crezut ca nu mai e nevoie de inca una…dar chiar m-ai facut curioasa prin paginile fotografiate si este posibil, ca Tudor sa fie interesat deja de informatii mai complexe despre un animal, decat vesnicile asocieri:animal oaia- puiul oii=miel, oaia da lapte, lana; oaia mananca iarba; oaia sta la stana.

    Răspunde
  12. si pentru ca tentatia a fost mare, am si comandat-o chiar acum, impreuna cu alte 3 carti de activitati de la clasa pregatitoare pana la clasa a II….concluzia: ai facut recenzie buna cartii, daca in 2 minute de la citirea postarii tale, am si comandat cartea. sa ne fie de folos la amandoua, daca zici ca iti pastrezi si tu un exemplar.

    Răspunde
  13. petite josiane

     /  2 Martie 2013

    interesanta carte si tentant pret. multumim de prezentare

    Răspunde
  14. Raluca, spor la plantat!Intotdeauna am indragit cartile cu animale si intotdeauna le cumpar fetelor astfel de carti.

    Răspunde
  15. De fiecare data cand vad astfel de carti pentru cei mici, ma gandesc doar „ce fain de ei” ca au acces la ele🙂 Cateodata imi vine sa imi cumpar eu o intreaga taraba, doar pentru cat de mult imi plac🙂

    Răspunde
  16. Ce frumos!!! Puii, copiii sunt atat de dragalasi:)

    Răspunde
  17. Foarte frumoasa carte! Si interesanta!

    Răspunde
  18. am această carte și trebuie să recunosc dorm cu ea la cap… adică, mă rog, nu chiar sub pernă, ci pe noptieră. cum ador animalele mici, am un obicei: dacă sunt supărată, mă delectez urmărind imagini cu animăluțe. așa că această carte este chiar un medicament!🙂

    Răspunde
  19. Alexandra

     /  3 Martie 2013

    O astfel de carte este utilă pentru toată lumea, nu doar pentru copii. Şi eu aş fi ales să o păstrez pentru mine şi să comand alta pentru cadou.😀
    Spor la strâns comentarii!

    Răspunde
  20. Mihaela Pop

     /  3 Martie 2013

    Ce frumoasa e cartea! Spor la plantat copacei!

    Răspunde
  21. Cine poate rezista dragalaseniei unui pui de koala ?😀

    Răspunde
  22. am trecut-o in wishlist

    Răspunde
  23. Spunsieu

     /  3 Martie 2013

    Cred ca i-ar placea teribil si baiatului meu. Te invit sa vezi ce carte am ales eu.

    Răspunde
  24. Ce frumoasa e cartea, m-ai convins sa o cumpar si eu pentru cele mici (si nu numai🙂 ).

    Răspunde
  25. Ce carte fascinantă! Mai ales că e plină de poze, așa cum îi place băiețelului meu! Iar mie îmi place că pozele sunt realiste, și astfel copilul are ocazia să vadă acum arată animalul sau puiul în realitate. Super! Felicitări pentru alegere!🙂

    Răspunde
  26. Imi place enorm de mult animalutul de pe coperta, dar m-ai distrat cu atitudinea ta de a nu o mai da cadou. Asa patesc si eu. Si inca destul de des!

    Răspunde
    • Kadia, biblioteca ta trebuie sa fie impresionanta!! De data asta am fost mai egoista, dar stiu ca in mainile mele va aduce bucurie la mai multi copii🙂

      Răspunde
  27. Nu stiu cum de am sarit recenzia ta!! Stii ca si noi am ales aceasta carte_ este uimitoare, superba…are poze atat de frumoase , de vii. Ursuletii mei au fost tare incantati de ea. Mi-as dori sa o achizitionam si pe cea cu animalutele de la ferma.

    Răspunde
    • Sunt sigura ca au fost, Coca, nici nu se putea altfel. Eu cu S. nu am apucat inca sa o explorez. Din pacate, e bolnavior, asa ca sigur vom avea timp pentru ea azi-maine…

      Răspunde
  28. E superba si o ca o cumparam si noi. Andreei ii place sa ne jucam Ghici ce/cine sunt si ne-ar prinde minunat. (Ghici ce /cine sunt e o adaptare a ghicitorilor. Un jucator spune : Locuiesc in padure, sunt maro, am coada stufosa si mananc alune. Ghici ce/cine sunt? Si celalalt raspunde. Apoi schimbam rolurile. Ideea e sa fie descris animalului: culoare, locul in care traieste, ceva specific, cu ce se hraneste.)

    Răspunde
  29. DEci este o carte mai mult cu poze decAT CU SCRIS. \
    Un fel de atlas.. ?
    Mi-ar fi placut si mie sa o am avand in vedere ca e asa specifica.
    Noi avem cartile Descopera cu Disney si acolo am citit (si vazut) despre puii de animale.

    Răspunde
    • Da, este mai mult cu poze, dar are si explicatii pentru acele poze. Este altfel conceputa decat un atlas, insa foarte educativa…

      Răspunde

Lasă un răspuns

