Homeschooling Izabela- Lectia 2

A doua lectie cu Izabela a inceput cu o perfecta surpriza- eleva mea stia tot ce ii predasem data trecuta!

Am inceput prin a recapitula partile componente ale fluturelui si ciclul vietii sale (cu ajutorul unor materiale prezentate aici), apoi am trecut la continente. Le-am luat pe rand, discutand despre animalele ce le habiteaza:

animalepecuntAm folosit figurinele mele de plastic, care sunt unele dintre cele mai utililzate jucarii in toata cariera mea de dascal- cu ele am predat engleza, l-am invatat pe S. animalele, conceptele de mic, mijlociu, mare, multimi de numere,  iar acum invatam geografie.

Am trecut apoi la gramatica, unde am citit din manualul de Limba Romana de clasa a II-a definitiile substantivului, adjectivului si verbului. Cu cartea deschisa in fata, am jucat cu joc cu zarurile mele de poveste, primite in dar de la Mihaela. Izabela rostogolea cate un zar, si imi spunea daca imaginea respectiva reprezinta un substantiv, un adjectiv sau un verb. Daca avea vreun dubiu, consulta definitiile:

substadjvbCa tema, a avut de repetat jocul cu zarurile si finger puppets cu animale, cu care sa recapituleze fauna diferitelor continente.

Spor si voua la invatat!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Ce frumos lucrati voi, Raluca! Izabela e o norocoasa cu asa un pedagog🙂
    Va imbratisam cu drag si asteptam urmatoarele voastre lectii.

    Răspunde
  2. Frumos! Interesant! Sa ai o zi minunata!

    Răspunde
  3. Imi place cum ai gandit jocul de la gramatica, cred ca i-a placut Izei.

    Răspunde
    • Da, a fost interesant, si prin joc e dispusa sa faca mai multe exercitii decat daca i-as da o lista de cuvinte pe o pagina.

      Răspunde
  4. imi place cum ai combinat zarurile cu gramatica – preiau si eu ideea si o adaptez la lectiile noastre de engleza🙂
    spor la invatat alaturi de Iza si S.🙂

    Răspunde
  5. Mihaela Pop

     /  3 Martie 2013

    Lectiile voastre sunt deosebite! Imi plac foarte mult ! Izabela e o norocoasa, dar si tu cu o astfel de eleva!

    Răspunde

Lasă un răspuns

