Organizare

Ieri mi-am petrecut o buna parte din zi organizandu-mi materialele educative: am sortat, am decupat, am laminat, am facut fise, am facut planuri de lectie.

Toate fisele printate de pana acum le-am organizat in patru categorii- Zoologie, Botanica, Stiintele naturii si Geografie. Le-am aranjat in dosare etichetate, le-am gasit un loc intr-un suport de dosare de la Ikea, iar acum nu mai trebuie sa bajbai dupa fise, sa imi amintesc daca le-am printat cumva sau nu…sunt toate la locul lor!

organizareApoi am luat toate cartile informative si le-am grupat pe tematici: Animale, Corpul Omenesc, Geografie, Alfabetul- cel putin, in felul acesta, nu voi cotrobai prin toata casa dupa cate o carte care imi trebuie la lectii, asta in cazul in care imi amintesc ca exista🙂

Carti despre litere

Carti despre litere

Chica Chicka Boom B00m este o carte pe care v-am prezentat-o vara trecuta, iar in laterala vedeti o parte dintre cartile noastre pe tema alfabetului, dar si flashcards– pentru care am un dosar separat, si pe care le folosesc atat cu S., cat mai ales cu Cati.

Carti despre animale

Carti despre animale

Nu sunt toate aceste carti despre animale ale noastre, cea de la ed. Crisan este imprumutata (multumim, Mihaela!), iar restul sunt fie de cand eram mica, fie primite in dar. In afara de carti cu cunostinte encilopedice, incerc sa introduc in lectiile noastre despre animale si povesti cu cele pe care le studiem la un moment dat, poze, poezii, carti electronice sau diferite alte materiale:

Povesti si poezii cu animale

Povesti si poezii cu animale

Iata si cartile despre corpul omenesc- stiu ca v-am aratat mai multe de-a lungul timpului, acestea sunt ale noastre, colectia noastra imbogatindu-se cu Atlasul de anatomie de la ed. ALL, o carte 3D (multumim, Luminita!),  si una cu abtibilduri (multumim, Mihaela!):

Corpul Omenesc

Corpul Omenesc

Sper sa imi ajute timpul petrecut ieri sa pierd mai putin din el atunci cand imi pregatesc lectiile. Voi cum va organizati materialele educative?

Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Mihaela Pop

     /  25 Februarie 2013

    Imi place foarte mult cum te-ai organizat, iar cartile sunt superbe. Noi inca suntem la faza in care majoritatea cartilor, fiselor, jucariilor etc. stau ascunse intr-o incapere in care nu au acces Alinuta si Mihaita si, saptamanal, le schimb jucariile, cartile etc. pentru a nu se plictisi de ele. Daca nu as face acest lucru cred ca toate ar fi imprastiate si amestecate pe jos🙂 Acum Alinutei ii plac cartile cu autocolante. Are doua, dar mi-a facut cu ochiul cartea voastra „Corpul meu – Super autocolante”. De la ce editura este?

    Răspunde
    • Cartea e de la Teora, Mihaela, si e foarte complexa, cu multe pagini si multe informatii.

      Răspunde
      • Mihaela Pop

         /  26 Februarie 2013

        Multumesc. O sa incerc sa i-o cumpar Alinutei pana luni. Luni, daca toate vor fi bune si frumoase, mergem la gradi, aici in comuna! Amandoua suntem entuziasmate!

        Răspunde
  2. Tu chiar esti organizata, eu recunosc ca le tin care pe unde si le caut cand am nevoie si mai si uit de ele uneori :-)) Cum am uitat de cele aproape o suta de flashcarduri mari cu diverse teme pe care le dosisem intr-o cutie :-)))

    Răspunde
    • Laura, daca pui vreodata flashcardurile la Bazar, da-mi mie de stire intai! Am primit cartea, doar ce am apucat sa o rasfoiesc, e super! Multumesc tare mult, o sa ne prinda tare tare bine mie si altor mamici de copii cu intarzieri motrice!

      Răspunde
      • Raluca, sigur, te anunt, ma mai gandesc ce fac cu ele, sunt foarte diversificate si setul nu e complet (lipsesc cartonase de la litere, de la cifre), insa unele formeaza si puzzle-uri daca le pui cap la cap, sunt cu imagini fata-verso. Eliza n-a fost prea incantata de ele, oricat am incercat sa ma joc cu ea, nu a manifestat aproape niciun interes. Ma bucur ca ti se pare utila cartea despre motricitate, am avut dreptate sa ti-o trimit tie🙂

        Răspunde
        • Laura, imi inchipui ca nu te vei desparti de ele prea curand🙂 Mi se pare si normal, avand in vedere valentele lor educative. Dar daca va creste Eliza si nu le vei mai folosi, si vrei atunci sa le adaugi la Bazarul tau, eu sunt prima pe lista🙂 Cartea despre motricitate e foarte faina si abia astept sa o citesc!

          Răspunde
  3. Foarte frumos ai organizat totul! Sâmbătă am avut și eu de făcut exact același lucru.Din lipsă de timp le amestecasem tare și nu mai găseam nimic.

    Răspunde
  4. Să știi că mi-ai dat o idee! Că nici eu nu mai știam cum să organizez fișele! Așa o să fac și eu🙂 Mulțumesc de idee Raluca!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

