Leapsa celor 11 intrebari

Antoaneta si Mihaela mi-au pasat o leapsa interesanta, la care abia acum reusesc sa raspund, dar o fac cu mare drag.

Regulile le voi trunchia putin, pentru ca mai toate prietenele mele din blogosfera ca au primit cred deja leapsa si ele, asa ca voi raspunde doar la intrebarile Mihaelei:

peisaj

1. Credeţi în destin?

Cred in Dumnezeu, si in faptul ca El ne traseaza o cale pe care trebuie sa mergem, iar noi avem de ales atitudinea cu care primim calea aceasta, si alegerea de a-L asculta sau nu pe El. Nu cred ca lucrurile sunt fara sens sau aleatorii, daca spre asta tintea intrebarea, ci ca au fost scrise undeva, acolo sus, inainte de intemeierea lumii.

2. Cărei persoane aţi vrut să îi mulţumiţi în viaţă şi nu aţi făcut-o?

Louisei– am intrerupt legatura brusc si nu am apucat sa ii spun, inca o data, ce impact pozitiv a avut in viata mea.

3. Vă place sau vă enervează rutina?

Iubesc rutina si ma enerveaza cand nu o mai am, cand nu reusesc sa ma adun si sa ma organizez. Idealul meu e o rutina care sa includa timp pentru orice, inclusiv pentru mine.
4. Care sunt pasiunile voastre extraprofesionale?

Scrisul, in primul rand, bloggeritul si lucrul de mana (dar acesta din ce in ce mai rar, din pacate). Stand acasa in CIC, cam tot ce fac este extraprofesional deocamdata…

5. În ce loc v-ar plăcea să trăiţi?

In Romania, in casuta de la tara pe care o construim. Nu visez la emigrare si am gasit chiar locsorul ideal de locuit🙂

6. Aţi minţit vreodată?

Desigur. Si imi pare rau pentru fiecare minciuna.
7. Care este rolul curajului în atingerea viselor?

Este esential- curaj si aventura e sa te trezesti in fiecare dimineata acolo unde esti si sa mai faci un pas, inca un pas. Curaj e si sa visezi, unii renunta si la asta. Cineva mi-a spus ca voi fi ca Rahela, mama de multi Iosifi (visatori) si eu la asta visez, sa dau aripi copiilor, sa viseze…

8. Cine vă este cel mai drag pe lume?

In afara de Dumnezeu, cred ca Baietelul de argint, Cati si Dani.

9. Cu ce gând vă începeţi ziua?

Dimineata sunt mai morocanoasa, asa…:)

10. Care este floarea preferată ?

Doua flori: ghioceii si bujorii albi.

11. Vă place schimbarea?

Sunt foarte mic-burgheza, ma surprind deseori gandindu-ma ca mi-ar placea sa nu se schimbe lucrurile, sa ramana asa cum sunt acum, insa simt nevoia de schimbare cam la 4-5 ani.

Multumesc, Mihaela, pentru leapsa si intrebari…chiar m-ai facut sa visez, sa ma cercetez si sa zambesc!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. şi pe mine m-ai ajutat să prelungesc frumos starea de visare generată de această leapsă. Mulţumesc frumos că ai preluat-o. Se potriveşte zilei de astăzi şi frumosului tău suflet şi caracter. Reînnoiesc urarea de ieri, cu mult, muuuuuult drag.

    Răspunde
    • Nico, ma simt onorata, si daca imi ajunge timpul, voi incerca sa raspund (sunt intr-o mare pana in ultima vreme😦 )

      Răspunde
  2. mi-au placut mult raspunsurile tale!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  22 Februarie 2013

    E atat de frumos tot ce ai spus!

    Răspunde

Lasă un răspuns

