Si darul merge la…

Iata ca a venit ziua extragerii…sunt sigura ca si voi, ca si mine, aveti emotii. M-am bucurat sa vad cat de multi dintre voi ati participat la giveaway, si va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase. Nu am intervenit deloc la comentarii, tocmai pentru a-mi fi usor sa aleg castigatorul. Asadar, Mr. Random alege pe…

True Random Number GeneratorMin:
Max:: 78
Result: 4
Powered by RANDOM.ORG
Asadar, comentariul cu nr. 4-  Diana Povara Dragos!
Felicitari, Diana!
Te rog sa imi lasi pe e-mail sau pe Facebook datele tale de contact, pentru a le trimite mai departe.
Ioana, multumim inca o data pentru premiul generos si pentru jucariile minunate pe care ni le oferi tuturor!
Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Felicitari castigatoarei! :*

    Răspunde
  2. violeta argatu

     /  18 Februarie 2013

    Felicitari!!! sa va bucurati de premiu!

    Răspunde
  3. MULTUMESC MULT, MI-ATI INVESELIT ZIUA

    Răspunde

Lasă un răspuns

