Improvizatii

Va povestesc acum despre jocurile noastre improvizate de saptamanile trecute, cand vrand-nevrand am petrecut mai mult timp in casa. Sunt o umplutura fericita de timp, si costa foarte putin in materie de bani si efort- doar ca trebuie sa aveti multe materiale de reciclat.

Inspirata de pe pagina Bufnitei Intelepte am mesterit un traseu de bile- din tuburi de carton, scotch colorat si bile de sticla:

traseuInspirata de Coca si de Lucia, am refacut un joc Montessori senzorial-auditiv (aveti nevoie de materiale de diverse texturi- faina, zahar, orez, bilute, etc si recipiente de la oua Kinder)- iar S. s-a implicat total- partea cu facutul perechilor de oua placandu-i mai mult decat cea cu potrivirea. Apoi a avut voie sa manace bilutele de cacao, asa ca a fost foarte fericit de joc🙂

jocauzIntr-o seara S. a avut chef de joaca cu aluat, asa ca am scos faina, sarea, glicerina si un pic de lamaie si apa- folosind o reteta testata aici– si forme noi de la Ikea, si ne-am pus pe framantat. Se pare ca am turnat prea multa glicerina, aluatul a iesit cam elastic si a trebuit multa faina in plus, insa efortul s-a meritat, lasandu-se cu cel putin o ora de joaca. Si in urmatoarea seara S. a cerut sa se joace cu aluat, asa ca e o activitate cu…bataie lunga.

aluatChef de joaca sa aveti!

Articolul următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Ce activitati frumoase de umplut timpul, mai ales pe cel al unui copilas bolnavior, Raluca! Ma bucur mult ca S. este sanatos.
    Sa va faceti cat mai repede bine cu totii!

    Răspunde
  2. ce activitati minunate pentru S. – sigur iti va mai cere sa faceti aluat: o data deschis apetitul pentru astfel de joaca…
    multa sanatate bolnaviorilor!

    Răspunde
  3. O, ce fain, si eu am in plan circuit de carton cum ai facut tu🙂

    Răspunde
  4. Mihaela Pop

     /  16 Februarie 2013

    Imi plac foarte mult aceste jocuri improvizate. Cu aluatul ne-am mai jucat si noi, dar pe celelate doua nu le-am mai intalnit. Multumim ! I le voi spune si lui tati, pentru a avea cat mai multe idei saptamana viitoare, in lipsa mea. Acum adun cat mai multe idei de astfel de jocuri improvizate care sa ii tina ocupati si, bineinteles, sa le starneasca interesul.🙂

    Răspunde
  5. Ce fain, bune idei, felicitari!

    Răspunde
  6. Frumoase jocuri, Raluca! Ca de obicei! Am primit o drăguţă leapşă şi am dat-o mai departe celor pe care îi admir, deşi trebuia doar blogurilor mici, Dacă îţi place şi ai timp să răspunzi, o găseşti aici:http://superblogulluimihnea.blogspot.ro/2013/02/merge-mai-departe.html.
    Duminică plăcută!

    Răspunde
    • Mihaela, multumesc din suflet! Cu siguranta voi ridica manusa provocarii, doar ca trebuie sa imi pun un pic de timp de-o-parte pentru asta. Mi-a facut mare placere sa te cunosc mai bine, citind raspunsurile tale.

      Răspunde
  7. chiar stransesem o gramada de tuburi de carton de la hartia igienica si nu stiam ce sa mai inventez cu ele! asta da joc de atentie si indemanare! Multumim pentru idei!

    Răspunde
    • Eu doar le-am transmis🙂 E interesant pentru copii, sper sa ii placa si Sofiei- mai ales daca o implici si in constructie🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

