Bagheta magnetica

In categoria „Jocuri cu litere” trecem pe lista si unul senzorial si de coordonare, inspirat intr-un joc I spy  de aici, pe care insa eu si S. nu am apucat sa il exploatam inca (sta bine pregatit si ne asteapta).

Am avut nevoie de:

  • o spatula de lemn
  • un magnet puternic
  • litere magnetice colorate
  • material pentru sensory bin (eu am folosit orez colorat, dar il puteti inlocui cu orice altceva)
  • o cutie/un castron

baghetamagnetica

Am lipit magnetul de spatula, iar tot ceea ce trebuie sa faca S. este sa descopere literele ascunse in orez (ideal ar fi ca orezul sa le acopere cu totul).

Dupa ce pescuieste si identifica litera, trebuie sa o scrie pe tablita lui LeapFrog.

bagheta

In loc de bagheta magnetica, s-ar putea folosi la fel de bine o undita magnetica si se transforma intr-un joc de pescuit.

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. andru

     /  12 Februarie 2013

    E multa magie in aer zilele astea! :)) Imi place jocul vostru, tare-as vrea sa-l fac si eu acasa, cu Una!

    Răspunde
    • Spor la joaca🙂 S. e tare intrigat de magie…cum explicatiile ce i le-a sputea da nu prea pusca cu filozofia de viata pe care vreau sa si-o insuseasca, nu prea ne departam de realitate foarte mult. Din cand in cand, insa, strecuram si un strop de magie🙂

      Răspunde
  2. cu siguranta S. se va distra de minune ( am inteles ca nu ati facut inca jocul). imi place mult ideea!

    Răspunde
    • Da, ii mai dau o pauza, are perioade cand e foarte interesat de litere, si zile intregi cand refuza, asa ca…I follow the child🙂

      Răspunde
  3. Cat de mult imi place jocul, Raluca! Nemaipomenit – distractiv, antrenant, educativ, de toate.

    Răspunde
    • Multumim, Camelia! adevarul e ca am cam abuzat de orezul colorat, asa ca jocul il punem un pic la pastrare sa devina din nou interesant.

      Răspunde

Lasă un răspuns

