Inventar la jucarii

Nu se poate sa nu fi observat bannerul rosu de pe bara laterala, care anunta lichidari de stoc la magazinul ToysCom. Noi despre jucariile de la ToysCom stim de multa vreme, inca dinainte de a se naste Baietelul de argint, pentru ca „parintii” jucariilor sunt prietenii nostri dragi. Am putut vedea „pe viu” multe dintre jucariile si papusile ornamentale de pe site, iar unele dintre ele au poposit la noi acasa pentru totdeauna🙂.

Despre ce am testat noi, va povestim acum si voua.

Atelierul de sudura– este o jucarie fantastica pentru un baietel pasionat de machete, meticulos si priceput- iar mie mi se pare un proiect ideal tata-fiu. La noi in familie asa a fost, tati a pus lalolata, secondat de S., prima macheta din cele 4 seturi. Despre Atelierul de sudura v-am povestit aici, iar de aici o puteti cumpara, resigilata, la un pret excelent  pentru o jucarie atat de complexa.

aparatuldesudura

Paianjenul artist- Boogi– a fost destul de exploatat la noi acasa intr-o vreme, iar pentru o perioada l-am ascuns pentru ca S. sa il primeasca „proaspat si nou”, dupa ce va fi uitat de el. Va povesteam despre el candva– iar acum am vazut pe „raftul” jucariilor resigilate Buburuza Daisy-profesoara de desen, care banuiesc ca functioneaza pe acelasi principiu.

Am testat si pasta modelatoare din aluat– sau mai bine spus, am pus-o la pastrare, mi se pare excelenta pentru un proiect de geografie a Romaniei, unde vreau sa facem macheta formelor de relief- cu siguranta va voi povesti despre ea atunci. Culorile sunt foarte vii, pe prospectul lor scrie ca se curata usor, si le consider ideale pentru macheta pe care o am in plan, fiindca se intaresc bine, pastrandu-si forma, fara sa crape dupa uscare.

Despre papusile de portelan…visul copilariei mele si implinirea lui la maturitate, v-am povestit intr-o zi– ei bine, cred ca sunt cele mai calitative papusi de portelan de pe piata romaneasca la ora aceasta- detaliile sunt superbe- eu obisnuiesc sa le fac cadou cate o astfel de papusa fetitelor dragi mie si pana acum nu cred sa fi dat gres.

papusi

Ce am pus in wishlist? Cunoscandu-l pe S., cred ca i-ar placea tare mult sa se fâţâie prin casa cu Whirlee! Dupa ce am citit aceasta recenzie, m-am convins, iar rotile de cauciuc spre sa faca mai putin zgomot decat trotineta pe care, din lipsa de alt mijloc de locomotie, o mai foloseste prin casa (avem vecini extraordinari, chiar daca noi probabil suntem cei mai galagiosi de pe scara, si as vrea sa ii protejam un pic).

Preturile care „au intrat la apa” ma fac sa va recomand din tot sufletul sa vizitati magazinul- jucariile sunt deosebit de frumoase, iar acum mi se par foarte accesibile.

 

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. Raluca, multumim mult pentru articol!
    Eu cunosc doar papusile de portelan (primite de M. in dar de la tine) si pot sa spun ca de cand le avem, livingul nostru este mai frumos, mai elegant si luminos. Sunt superbe si chiar daca nu se numesc papusi de joaca, ele fac atat de bine fata manutelor M-ei, pieptanatului, descaltatului si incaltatului, de care nu se mai satura.
    Trebuie sa studiez si restul jucariilor, e un moment excelent acum, cu preturi „intrate la apa”.

    Va imbratisam cu mult drag!

    Răspunde
    • Si papusile de joaca sunt superbe, Camelia, zici ca sunt copii in miniatura (desi nu sunt mici deloc!). acum chiar e momentul de rasfoit site-ul!

      Răspunde
  2. Stingaciu Daniela

     /  9 Februarie 2013

    iubesc papusile de portelan,dar doar sa le cumpar pentru mine;)) baieteii mei prefera masinile si robotii;)) Sunt superbe si elegante intadevar si foarte deosebite.Multumim de articol:)

    Răspunde
    • Daniela, daca prefera robotii- intre un pic pe site- sunt acolo cei mai faini roboti japonezi am impresia, eu sunt impresionata de ei, mai ales ca i-am vazut si pe viu.

      Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  10 Februarie 2013

    Ce de jucarii! Imi plac foarte mult. Multumim de pont!

    Răspunde
  4. Am facut si eu o comanda cand am vazut reducerile, am primit foarte repede coletul si am avut si transport gratuit pentru ca a fost o comanda de peste 200 de lei (m-am „lipit” cu alte mamici).

    Răspunde
    • Si eu mai obisnuiesc sa ma „cuplez” la comenzi- acum preturile sunt chiar rezonabile si se merita de facut chiar si un stoc de cadouri pentru aniversarile viitoare (ale copilului sau prietenilor lui).

      Răspunde
  5. Alinad

     /  10 Februarie 2013

    Chiar au preturi ok, o sa fac si eu o comanda acum … noua ne plac masinile militare si tot ce e legat de constructii si chiar am de unde alege. Multumesc!

    Răspunde
    • Sper sa se bucure baietii de noile jucarii- ca si calitate (noi avem acasa piese Cobi- daca te referi la seturile de constructie cu piese cobi) eu nu vad nici o diferenta intre ele si LEgo, sunt foarte calitative.

      Răspunde
    • Va asteptam cu drag pe toyscom.ro pana la sfarsitul lunii februarie pentru a prinde promotiile noastre.
      O zi excelenta!

      Răspunde
  6. violeta argatu

     /  14 Februarie 2013

    Multumim si noi pt pont! Ioan este fericitul posesor al „atelierului de sudura”… pt Ana am achizitionat whiree-ul🙂. Multumim! fff bune preturile,iar jucariile… „jos palaria”🙂. p.s : tati si Ioan au sudat aceeasi „piesa” ca S si tatal lui.de celelalte inca nu s-au ocupat. P.S 2: noi am folosit aparatul si pt a suda o jucarie mai veche crapata😉.functioneaza si asa

    Răspunde
    • Ma bucur asa de mult ca ti-a fost de folos recomandarea, Violeta! Sa stapaniti sanatosi jucariile si sa le exploatati la maximum!

      Răspunde
  7. violeta argatu

     /  16 Februarie 2013

    Sarut’mana! Sa stii. Whirlee-ul e fantastic!!! se „misca” atat de bine… nu se compara cu jucariile de genul existente pe piata! Am avut pt Ioan o masinuta-omiduta.Nu exista termeni de comparatie. In afara de faptul ca cea cumparata de pe toys este f usoara (Ana o ia in spinare :D) „zboara” nu alta.rotile

    Răspunde

Lasă un răspuns

