Tutu magia

De Craciun mi-am dat seama ce mult inseamna un tutu pentru o fetita, cand unul din daruri si-a atins pe deplin tinta de a bucura o mica prietena de-a Baietelului de argint.  Asadar, cand a trebuit sa ma gandesc pentru un cadou pentru niste fetite dragi, mi-a venit in minte fustita vaporoasa. Vazusem mai multe tutoriale pe blogurile pe care le urmaresc, si stiam ca nu sunt greu de facut. Eu am ales acest tutorial, am cumparat tulle (intr-un tutu asa cum l-am facut eu au intrat 3-4 metri) si m-a jucat cu combinatiile: roz-mov, bleu-mov, grena cu panglici roz, ba chiar, dintr-un rest de tulle verde i-am facut lui Cati o fustita.

tutuEu sunt multumita de cum au iesit si cred ca  merita sa ii faceti fetitei dvs. o surpriza vaporoasa Dureaza cam o ora, doua sa faci un tutu,  eu am ales varianta fara coasere, direct pe panglica, pentru ca e usor de ajustat (nu stiam talia copiilor) si usor de dat jos cand copilul doreste o pauza sau vrea sa mearga la toaleta.

Fustita verde a lui Cati a fost un „accident”, mi-am dat seama ca fasiile taiate erau mult prea scurte pentru a le combina cu celelate, asa ca am incropit repede un tutu de bebelusi, care a servit drept „frunze” intr-un outfit ad hoc de Capsunica🙂. Cred ca orice fotograf de copii ar trebui sa aiba in recuzita cateva fustite din acestea.

fustitaSi pentru ca ultimul tutu facut de mine e pe cale sa isi intalneasca stapana, adaug poza lui (spre amintire), poate va inspira la fairy play prin parcuri sau gradini:

tutu

Daca insa vreti un tutu profesionist sau doriti sa il faca altcineva in locul vostru, prietena noastra Ana de la  Style Handmade face cele mai pline tutu-uri  pe care le-am vazut eu.

Spor la joaca si la…dans!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

20 comentarii

  1. Felicitari, Raluca! Au iesit micute bijuterii din mainile tale!

    Răspunde
  2. SI eu i-am facut Micutei de Crcaiun, inca nu am apucat sa o postez pe site, dar o voi face. SI mie mi se pare o idee la indemana si cu mare succes la printese. Cati este o adevarata domnisoara cu tutu-ul ei:)!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  5 Februarie 2013

    Ce frumos au iesit ambele. Si culorile sunt superbe. Cu siguranta fetitele se vor bucura nespus de mult.

    Răspunde
  4. Superbe! Si fustita si fetita🙂

    Răspunde
  5. A ieșit super Raluca!🙂 Bravo!😉

    Răspunde
  6. foarte frumoase!
    mi-ai spus tu la un moment dat ca lucrezi la tutu-uri,dar nu imi puteam imagina finalul
    arata foarte bine!
    felicitari🙂

    Răspunde
  7. cata frumusete si gingasie! Te admir, Ralu, pt rabdarea de a face asa ceva.

    Răspunde
  8. OAu, exact ce imi trebuia…Si mai am si masina de cusut si nu m-am gandit la asta…Mersi…weekndul acesta este antamat

    Răspunde
    • Ooo…dar nu iti trebuie masina! E doar panglica si tulle, si eventual o foarfeca :)) A…si o fetita, dar stiu ca ai una foarte draguta acasa🙂

      Răspunde
  9. Felicitari pentru tutu-uri! Si noi am cumparat mai intii un tutu pentru balerina noastra, apoi am facut citeva dupa acel model, iar acum, pentru serbarea din vara de la balet, facem tutu-uri asortate pentru toate fetitele, impreuna cu citeva mamici… Sunt intr-adevar minunate!

    Răspunde
    • Da, Alexa, au fost un mare hit- si eu facut 5 pana acum si fetitele cred ca au fost incantate🙂

      Răspunde
  1. Cum se fac papucii | uncopilsioghinda

Lasă un răspuns

