Fulgul de zapada

Saptamanile trecute, S. a venit acasa cu o poezioara invatata gata de la gradinita, si din versurile spuse de al am reusit sa o identific, am cautat-o pe internet si am repetat-o cu el. Mi se pare foarte draguta si potrivita pentru varsta lui, are multe substantive concrete sau expresii ce pot fi asociate unui gest, iar asta o face usor de retinut.

Fulgul de zapada

de C. Rades

Pe obraz, pe nas, pe umar,
Tot cad fulgii fara numar,
S-a oprit in palma unul,
Iute, iute, inchid pumnul.

Am in mana-un strop de roua,
Sau un bob de apa?
Ploua?
S-a topit in mana mea
Ca o lacrima de nea…  

Pentru ca ne-a placut asa de mult poezia, am vrut sa o „desenam”, dar nu oricum, ci printr-o metoda magica, pe care am descoperit-o prima oara pe blogul Buburuzei, iar apoi am vazut-o pe alte bloguri prietene: am intins cerneala pe o foaie intreaga, apoi am desenat cu pic corector peste ea. Fiind vorba de cerneala chinezeasca, picul nu a albit foaia in totalitate, dar tot s-a vazut desenul cu baietelul peste care cad fulgi.

cernealamagicaNoi ne-am distrat pictand/desenand asa, sper sa aiba si la voi succes activitatea!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Superbă poezia, Raluca! Şi Mihnea a făcut câteva astfel de „desene”.

    Răspunde
  2. Foarte frumoasă poezia!🙂

    Răspunde
  3. Si David a invatat aceasta poezie🙂 Sa facem asa un desen nu m-am gandit, e o idee buna!

    Răspunde
  4. de cand tot spun sa incercam si noi desenul magic….trebuie sa cumparam cerneala🙂 Frumoasa poezie!!!🙂 ce dulce e S. zambind!

    Răspunde
  5. Prima poezie imi place si mie foarte mult… i-am recitat-o de multe ori fetitei, si e si pe placul ei. Imi place mult şi desenul, e o idee tare buna traspunerea poeziei printr-un desen, mai ales daca e si magic🙂 Cu cerneală nu am incercat, ar trebui sa facem si noi… dar am facut „magie” altfel, am trasat litere cu o lumanare alba pe coala alba şi fetita a pictat foaia cu acuarele si in timp ce picta aparea desenul… tare mult i-a placut.

    Răspunde

Lasă un răspuns

