100

Luna aceasta, in seara aceasta, am notat pe lista noastra a 100-a carte citita sau ascultata de la inceputul lunii decembrie. Am facut astfel 10% din „norma” pe care ne-am propus-o pe anul acesta.

De departe, cele mai de succes carti luna aceasta au fost cele din colectia cu strumfi. S. este indragostit de ele, picteaza personajele, le prefera in locul desenelor, si nu se da inlaturi niciodata de la a le reciti. Impresia mea initiala despre ele am relatat-o aici.

strumfcartiO alta noutate interesanta sunt niste povestiri biblice pe care am inceput sa le ascultam pe CD-uri (un cadou pentru S. de la bunicul matern cu ocazia primului Craciun)- am ascultat povestea lui Noe, cea a lui Iosif si a lui Moise. Mi se par foarte frumoase si calitative, si am sa va povestesc mai multe despre ele in curand.

Va provoc, de data aceasta, nu neaparat sa va inscrieti la cursa celor 1000 de carti, ci sa va notati toate titlurile pe care le cititi impreuna cu copiii. Veti fi surprinsi cate se aduna, si poate, ca si mine, veti simti ca totusi investiti ceva in copil, chiar daca uneori ni se pare ca nu dam tot ce am putea da.

100 down…900 more to go!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. Felicitari, Raluca si S.!!!!
    La multe, multe carti inainte va dorim!!!!

    Răspunde
  2. Uite, nu m-am gandit pana acum sa le numar.Dar au fost ceva.Ba chiar am sa trec titlurile pe hartie, probabil o sa am surprize.La mai multe carti…

    Răspunde
  3. Felicitari!!!! abia aseptam sa vedem ce carti veti mai citi🙂

    Răspunde
  4. tu știi că eu prețuiesc ceea ce faci tu, dar chiar ești sigură că poate reține un copil atât volum de idei, într-un timp atât de scurt? știu că și eu mă străduiam într-un timp să fac multe pentru copil și el voia aceeași poveste, pe care eu între timp o uitasem, pentru că o inventasem, ca pe toate, de fapt…🙂
    poate S e altfel și merge în așa ritm, dar dacă simți că tu poți citi (că bănuiesc și eu – nu sunt romane, ci cărticele cu câteva idei!), însă el deja e prea dornic de ceva nou, fără să aprofundeze restul… mai bine dai puțintel înapoi.
    nu de alta, dar pe urmă i se acrește de cărți, cum i s-a acrit alui meu sau, mai rău, se învață atât de mult cu interpretarea ta savuroasă și nu mai citește sau nu-l mai mulțumesc ceilalți care sunt banali. (la fiul meu, faptul că învățătoarele nu s-au comparat cu mine a costat foarte mult. el voia stilul meu creativ, iar ele erau lipsite de orice vlagă creativă!)
    succes.

    Răspunde
    • Poate nu am fost eu suficient de explicita, dar nu toate cartile din cele 100 sunt noi pentru S. Eu mi-am propus sa citesc 1000 de titluri anul acesta cu S. Nu am cum sa citesc 1000 de titluri noi, mai bine de 75% dintre ele sunt carti pe care le mai citisem, dar daca le-am citit si de cand a inceput provocarea, se pun si ele (singura chestie e ca daca citim o carte de 5 ori- si s-a intamplat si asa- se pune o singura data). Aici intra toate cartile din lectioarele noastre, nu numai cele de dinainte de culcare, iar daca faci o socoteala matematica, ai sa vezi ca nici macar o medie de 2 carti pe zi nu am reusit sa citim. Cat despre invatatoarea netalentata, pai tocmai asta urmaresc eu, sa nu las intreaga educatie a lui S. pe mana ei🙂

      Răspunde
  5. Mihaela Pop

     /  29 Ianuarie 2013

    Super! Felicitari! Si la cat mai multe🙂

    Răspunde
    • Multumim la fel, Mihaela, stiu ca si voi iubiti cartile!

      Răspunde
      • Mihaela Pop

         /  5 Februarie 2013

        Da, le iubim. Si Alinuta si Mihaita isi petrec foarte mult timp in preajma lor. Am si avut norocul de a castiga foarte multe, dar am mai si cumparat. Avem insa un dezavantaj prin faptul ca nu avem biblioteca in apropiere. Stiii care e culmea? Tatal meu e chiar bibliotecar, dar la 300 km de noi. Insa corespondam prin posta cand se poate. Avem noroc cu voi ca ne mai spuneti de cate un site cu carti online, de fise, etc.

        Răspunde
  6. violeta argatu

     /  29 Ianuarie 2013

    exact asta voiam si eu sa spun…cum facem cu aceeasi carte pe care o citim de mai multe ori ? :P… nu se numara decat o sg data, am inteles🙂. si noi citim destul de mult- ca sa nu spun foarte mult😛, pt ca nu mai pot eu din pacate…daca ar fi dupa Ioan am citi „all day and night long :)” – de cele mai multe ori, citim aceeasi carte zile si seri la rand… copilu’ nostru’, stapanu’ nostru :P- glumesc…felicitari pt reusita!

    Răspunde
    • Ei…Ioan din cate am inteles incepe sa desluseasca tainele cititului- in curand nu-i vei mai avea grija, ba chiar ii va citi el Anei🙂

      Răspunde
  7. Lorena

     /  30 Ianuarie 2013

    Felicitari si la multe sute.

    Răspunde
  1. Cărţi şi poveşti citite împreună cu L.- ianuarie 2013! | Stilul meu de viata

Lasă un răspuns

