Cati- 21 de luni

Azi Cati implineste 21 de luni.

Printre progrese, numaram kilogramele! Dupa ce asta vara se apropiase de 11 kg, din septembrie imbolnavirile dese au facut-o sa scada aproape 700 de grame, pe care se straduia sa le recupereze, pana cand urmatoare boala o facea din nou sa slabeasca. In sfarsit am depasit 11 kg, sunt foarte fericita!

Cati face acum bravo de fiecare data cand o rugam, pune mainile pe cap la comanda, daca ii spun ca vreau sa ii spotesc ceva la ureche lipeste urechiusa de gura mea. Adora sa se joace cucu-bau; initiaiza si inventeaza jocuri: mai nou, la biberon, imi impinge fata cu mana, si apoi o trage spre ea pentru un pupic- si repeta asta over and over and over again! Este activa, jucausa, si alerta.

Progresele cele mai mari luna aceasta sunt cele cognitive si cele care tin de motricitatea fina.
catibucurieE o domnisoara vesela si cocheta si ne umple casa de bucurie.

catigalbenLa final vreau sa va povestesc despre Rebecca, o alta domnisoara de 25 de ani, cu T13 partiala, pe care lupta mamei ei a recuperat-o pana cand a devenit highly functional. La un moment dat, povestea cu mama ei despre grupul de tineri cu nevoi speciale unde merge ea sa socializeze.

What is my special need?” (care e nevoia mea speciala?), intreaba Rebecca.

Trisomy 13„, raspunde mama.

And that’s what makes me amazing, right?” (si asta ma face pe mine extraordinara, nu-i asa?).

Asta da perspectiva corecta asupra vietii!

Articolul următor
Lasă un comentariu

40 comentarii

  1. Mihaela Pop

     /  26 Ianuarie 2013

    La multi ani Cati!!! Si cat mai multe progrese!!! Te iubim mult!!!

    Răspunde
  2. violeta argatu

     /  26 Ianuarie 2013

    Vesela,cocheta si fff frumoasa! Felicitari!!!

    Răspunde
  3. iuhuu! progrese extraordinare! se vede si in poze!🙂 pupici dulci pe obrajorii aia!

    Răspunde
  4. Daniela

     /  26 Ianuarie 2013

    La multi ani Cati!!!esti tare frumoasa,o mica printesa.

    Răspunde
  5. viky

     /  26 Ianuarie 2013

    La multi ani,Cati! Ma bucur ca arati ca se poate si ca esti un copil fericit, si care daruieste fericire si multa speranta!

    Răspunde
  6. avem de făcut niște urări pe aici…
    pentru cei mai frumoși ochi din lume și pentru cel mai curajos zâmbet, o strângere în brațe și un pupic pe năsuc.
    iar pentru mămică, o adâncă plecăciune.
    ești eroina mea!

    Răspunde
    • Multumim asa de mult pentru urari si pentru pupici, daca m-ai cunoaste, pe mine m-ai da jos de pe piedestal🙂, ca eu sunt plina de defecte🙂

      Răspunde
  7. andru

     /  26 Ianuarie 2013

    Felicitari, Cati, pentru toate progresele! Si-ti multumim pentru zambet si pentru lumina din privire, e contagioasa veselia ta!

    Răspunde
  8. Cati, pui dulce si drag, te pupicam mult, mult, mult, iti multumim pentru ca ne-ai primit in viata ta si iti uram multi ani plini de sanatate si aceeasi bucurie imensa pe care o emani!
    Te iubim pana la cer si inapoi!

    Răspunde
  9. La mulţi ani, păpuşică cu floricică! Eşti dulce, scumpă şi puternică. Dă-i lui mami pupici, over and over and over….. şi primiţi şi de la noi, câte unul! Toate pozele sunt frumoase, dar cum se uită ea în ultima… Cu zâmbet dulce şi ochi sclipitori!

    Răspunde
    • Multumim, Mihaela, sa stii ca si mie imi vine sa ii spun papusica in ultima vreme, nu stiu de ce…E asa de vesela si de simpatica🙂

      Răspunde
  10. Woow! Raluca, am văzut ultimele poze cu Cati și nu mi-a venit să cred ce frumoasă e și ce domnișoară a devenit! Are un zâmbet dulce și feminin! E un copil al binecuvântării!

    Răspunde
    • Lia, sa stii ca asa e…chiar spuneam undeva ca daca mi-ar fi pus cineva viata inainte, si as fi putut alege daca sa o am pe Cati (si viata cu ea cu ma fist pana acum) si sa nu fi aparaut de loc pe pamant, as fi ales-o pe ea fara sa clipesc. Asa de multa binecuvantare a adus in viata noastra…

      Răspunde
  11. Ce de progrese, wow, Raluca! Se vede din poze ca e atenta si alerta, un mare bravo ei si tie pentru toata munca voastra! La multi ani, Ecaterina!

    Răspunde
  12. Sa fiti sanatoase! Pupam!

    Răspunde
  13. La mulți ani Cati! Ești o fetiță specială, ca un diamant strălucitor, cu niște părinți minunați! Bucură-te din plin de viață! Se pare că deja ai învățat să dăruiești bucurie celor din jur! Ține-o tot așa!

    Răspunde
  14. Flori

     /  27 Ianuarie 2013

    La multi ani, Cati! Pupici!

    Răspunde
  15. La Multi ANi, Cati! Felicitari, mami, pentru toate eforturile facute!

    Răspunde
  16. Raluca, Cati este o domnisoara asa de frumoasa!!!
    Felicitari pentru progresele facute si multi pupici atat pentru Cati cat si pentru tine! Esti un exemplu de urmat!

    Răspunde
    • Adriana, din punctul meu de vedere, Cati chiar e un exemplu, eu sunt mai lenesa…asa…ca ea ar putea munci mai mult, dar eu nu ma mobilizez suficient😦

      Răspunde
  17. Atina

     /  28 Ianuarie 2013

    La multi ani micutei printesei! Multa sanatate si fericire! Va pup!

    Răspunde
  18. LA multi ani, Capsunica dulce si parfumata…nu-mi vine sa cred ca asa de repede a trecut timpul si veti face 2 anisori.
    Are niste ochisori superbi…se vede ca sunt fratiori: au aceeasi ochisori inconfundabili de culoarea cerului!
    Ne bucuram din tot sufletul pentru toate progresele umitoare ce le-ati facut si , cu siguranta, cu ajutorul lui Dumnezeu ne veti uimi la maxim si in lunile ce vor urma!
    Va imbrtisam cu mult drag!

    Răspunde
    • Da, Coca, e o mirare pentru mine ca am copiii cu ochi albastri desi eu am ochi caprui, se zica ca asta e gena dominanta🙂 Dar mie imi sunt asa de dragi amandoi, asa blonzi cu ochi albastri! Va imbratisam si noi si ne sunteti tare tare dragi!

      Răspunde
  19. ali

     /  29 Ianuarie 2013

    la multi ani!

    Răspunde

Lasă un răspuns

