Planuri de viitor, cu 5 ani in urma, cu 5 ani inainte

Iulia a scris un articol care mi-a starnit nu numai amintiri, ci si…planuri🙂

Acum 7 ani si mai bine, faceam o scoala in Olanda, corespondam cu sotul meu, pe atunci prieten, pe internet si ma scaldam in reverie. La un anumit curs, am fost provocati sa ne gandim cum vrem sa arate viata noastra peste 5, si apoi peste 10 ani. Ceva in genul provocarii de azi a Iuliei…

Raluca4

Citez din caietul meu de atunci:

Peste 5 ani ma inchipui alaturi de D., poate si cu un copil in brate. Imi doresc sa avem un apartament dragut si confortabil, dupa inima mea si a lui. Imi doresc sa avem destul cat sa putem da si misionarilor si copiilor care vor sa mearga la scoala. Imi doresc sa ne rugam regulat impreuna si sa povestim, sa ne fie drag sa stam la o ceasca de ceai si sa povestim, sa visam. Imi doresc ca el (sau impreuna) sa ne continuam studiile, sa-L cautam mai mult pe Domnul si voia Lui. (…)

Imi mai doresc sa scriu. Peste 5 ani as vrea sa am publicate o carte sau doua.

Imi doresc ca peste 5 ani el sa fie un barbat fericit si implinit si care sa se intoarca cu bucurie acasa la el. Este plin de farmec in prezenta.

Eu imi doresc sa fiu slaba, sa ma imbrac frumos. Sa continui sa cresc in Domnul. sa pot da invatatura, sa merg in continuare cu Hemel (o afacere MLM cu cosmetice naturale) si casa noastra sa arate bine.

Domnul sa ne ajute!

Se vede ca eram indragostita lulea, nu?🙂

Ei bine, cu mici scapari din partea mea (nu sunt nici slaba, nici casa nu arata intotdeauna bine, iar cresterea mea spirituala lasa de dorit) si cateva alte neajunsuri (suntem mereu obositi si cam dezorganizati) cele de mai sus s-au intamplat sau au fost depasite.

Ce imi doresc pentru urmatorii 5 ani?

Din punct de vedere material, acelasi lucru- sa avem atat cat sa putem si da la altii.

Imi doresc sa mai avem un copil, sa mai scriu, eventual sa public. Cel mai mare vis acum este sa ma specializez pentru a deveni terapeut, dar nu orice fel, ci neurodevelpmentalist. Imi doresc sa fim ceva mai putin obositi, sa fim echilibrati si sanatosi, sa fie armonie si dragoste in familie. Insa mai mult decat  toate astea, si este poate aspectul cel mai neglijat, imi doresc sa Il cunosc mai bine pe Dumnezeu si Imparatia Lui. Viata are cotiturile ei si nu stii ce iti aduce ziua de maine. E adevarat ca nu stiu ce aduce mainele, dar stiu ca la capatul ei viata se varsa in vesnicie, si imi doresc sa ajung acolo cu planul pentru viata mea implinit.

Imi doresc sa slabesc si sa ajut sa mearga la scoala copiii cu nevoi speciale. Imi doresc sa fiu de folos. Imi doresc ca si copiii mei sa creasca in acelasi gand, de a-L iubi pe Dumnezeu si de a veni in ajutorul semenilor lor- la cel mai inalt nivel ce le va sta in putinta. Stiu, sunt fleacuri amestecate cu lucruri importante, dar ordinea in care sunt scrise aici e aleatorie, iar dorintele se intind pe mai mult de 5 ani.

Domnul sa ne ajute! 

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

28 comentarii

  1. imi place mult articolul tau, sinceritatea cu care iti dezvalui si partea mai putin placuta (de exemplu, ceea ce nu ai reusit sa faci). as dori, daca se poate, sa-mi spui cum crezi ca poti ajunge neurodevelepmentalist, chiar ma intereseaza. multumesc, Iulia

    Răspunde
    • Iulia, deocamdata nu se poate, de aici din Romania, dar Bob Doman lucreaza la un sistem de training la distanta, si atunci sper sa pot avea acces la el. Cand aflu mai multe, iti dau si tie de stire.

      Răspunde
  2. Foarte frumoase planuri si foarte frumos narate! Imi doresc sa ti se implineasca visele!
    Seara frumoasa!

    Răspunde
  3. iti doresc sa ti se implineasca si peste 5 ani sa zambesti cu gandul la urmatorii 5 ani😉

    Răspunde
  4. Îți doresc să de împlinească îndoit din tot ceea ce ai scris aici! Dumnezeu să te ajute Ralu!

    Răspunde
  5. P.S. Ești tare frumoasă și ești neschimbată de când nu te-am văzut! Și îmi place tare mult brățara ta😀😀 …una din obsesiile mele din ultima vreme😀

    Răspunde
    • Nico, e o poza de acum 7 ani, pe cand nu eram maritata si scriam in caiet dorintele pe urmatorii 5 ani🙂
      Bratara e tot de atunci, de mult data cadou la altcineva…

      Răspunde
  6. Ce articolu frumos, ce nazuinte si planuri minunate!
    Raluca, iti doresc sa iti vezi toate visele implinite.
    Esti atat de frumoasa!

    Răspunde
  7. Mihaela Pop

     /  25 Ianuarie 2013

    Dumnezeu sa iti ajute sa iti indeplinesti toate dorintele! Si sunt sigura ca te va ajuta deoarece ai un suflet minunat ! Esti foarte frumoasa !

    Răspunde
  8. Raluca, mi-au dat lacrimile…
    Iti doresc sa ti se indeplineasca toate dorintele!!!!

    Ma bucur ca ai pus o poza cu tine! Esti foarte frumoasa!

    Răspunde
  9. Aşa de frumos ştii tu să scrii, Raluca, că mă impresionează extraordinar de mult. Eşti un om cu un suflet cu totul deosebit, cu foarte multă căldură şi sensibilitate. Aşa cum au fost depăşite multe din dorinţele de acum 7 ani, tot la fel vor fi depăşite şi cele de acum. Să-ţi ajute Domnul să ajungi terapeut!

    Răspunde
    • Sa dea Dumnezeu, Mihaela- si iti multumesc pentru toate cuvintele frumoase. Eu am pus mare drag in a preda engleza, dar sa fac terapie imi place chiar si mai mult, si mi se pare si mai util in acest moment pt Romania.

      Răspunde
  10. era o melodie… Domnul fie cu tine mereu… să se împlinească în cazul fiecărui obiectiv al vieții tale.
    succes.

    Răspunde
    • Amin🙂 Am cautat, offf, de multe ori pe blog la tine cum te cheama, si nu am gasit. Indraznesc sa te intreb direct de data asta, nu de alta, dar te simt foarte apropiata si am sa iti inventez un nume daca nu il gasesc pe cel real🙂

      Răspunde
  11. Erika

     /  28 Ianuarie 2013

    Superb, m-ai facut sa lacrimez…mereu uitam lucrurile importante si ne agitam pentru cele marunte si efemere…esti o inspiratie si ai devenit un punct de echilibru (pt o mamica care se simte mult mai obosita si dezorganizata si depasita ca tine, care le faci atat de minunat si simplu pe toate..)

    Răspunde
    • ohooo, Erika, sa vezi ce obosita si dezorganizata sunt eu! De doua saptamani ma simteam pur si simplu coplesita, nu iti spun cum sunt acum cand S. are si varicela! Mi s-au dat toate planurile peste cap si nu prea reusesc sa ma mai adun😦

      Răspunde
  12. Pentru cei care vor sa faca o schimbare in casa lor recomand produsele de la firma Scharx. Mai multe detalii pe http://www.scharx.ro

    Răspunde
  13. Raluca D

     /  3 Martie 2013

    La capitolul dat invatatura chiar nu te-as sfatui.

    Răspunde
  1. Leapșa cu rezoluții « Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

