O lectie ad hoc despre fructe

Spun ad hoc, pentru ca am pus-o repede repede laolalta, dupa ce am vazut puzzle-urile cu fructe pe care Antoaneta le-a trimis pentru centrul unde face Cati kinetoterapie (multumim, Antoaneta, au ajuns pe maini foarte bune, la cabinetul de logopedie!). Inainte de a le impacheta, impreuna cu carti si culori venite din alta parte (multumim o tona pentru ele!), ne-am jucat si noi cu ele putin.

Ce este nou la lectiile noastre pe care le repetam, e faptul ca incerc sa le fac cel putin 75% in engleza. S. a „dat de gustul” limbii engleze si el insusi vorbeste mai mult acum in limba pe care am inceput sa i-o introduc de cand era bebelus.

Asadar, pe langa puzzle-urile cu 2-4-6 piese (care si la noi au avut mare succes), am pus o caricica tare draga lui S., despre care am mai povestit si o carte de colorat (pe aceasta insa nu a folosit-o):

fructe1Seara am continuat lectioara noastra cu activitati de numarare, alegere a literei initiale si memory games, cu ajutorul unor cartonase cu fructe pe care Luminita i le-a facut lui S. cand era acesta foarte mic si abia incepusem noi scoala de acasa (multumim, Lumi, ne-au prins tare bine si le-am folosit de multe ori!). S. a numarat cu ajutorul cifrelor de la tabla noastra magnetica, a ales din trei litere pe cea corecta cu care incepea cuvantul, folosind literele de plastic (in genul exercitiilor de pe printables, dar o varianta mai…hands on):

fructe2A durat doar 10 minute sa pun deoparte aceste materiale, insa am avut 2 ore de engleza, joaca, si activitati educative.

Edit- tocmai am dat peste acest filmulet pe care il vom adauga lectiei noastre.

Happy learning!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Lectie si materiale foarte frumoase, Raluca!
    Multumim mult si pentru filmulet, deja ne uitam la el.

    Răspunde
  2. Foarte frumoasa lectia, ador carticica cu emotii.

    Răspunde
  3. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    Răspunde
  4. ma bucur ca sunt de folos🙂
    o lectie tare frumoasa🙂

    Răspunde
  5. Mihaela Pop

     /  25 Ianuarie 2013

    Ce materiale frumoase! Si cat de frumos le-ai organizat!

    Răspunde
  1. Ziua fructelor | Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

