Analizam o jucarie?

Am apreciat foarte mult cand, anul trecut, ati sarit in ajutorul meu si al Grupului Smart Toys, participand la sondajele legate de numele si povestile incorporate in Ursuletul Bubu.

ToysCom va invita la un nou sondaj, iar cei ce isi fac timp sa raspunda primesc un cupon de 25  de lei pentru cumparaturile de 100 de lei in magazin.bubu1

Eu voi raspunde acum doar la cateva din intrebarile sondajului, cele la care am sugestii sau obiectii- insa restul intrebarilor este foarte usor de completat printr-o simpla bifare.

Ce ai schimba la acest ursulet?

Daca vocea povestitorului m-a surprins la inceput, nu mi-a displacut, totusi, este mai naturala, asa ca nu as schimba-o. Insa as „retusa” un pic din textul povestilor, pentru ca ele se adreseaza copiilor mici, sub 7 ani, si nu vreau sa ii explic copilului de ce Imparateasa din Alba ca Zapada l-a pus pe vanator sa ii scoata fetei inima si ficatii, mai ales ca S. stie prea bine ce inseamna „organele interne”. As cauta astfel de pasaje in povesti, si daca sunt prea „crude”, le-as modifica un pic.

Ce ai vrea să asculte copilul tau la urmatorul plus?

Mi-a placut tare mult povestea cu Fata babei si fata mosului, mi-a dat chiar de gandit, asa ca povestile cu o morala frumoasa sunt binevenite. Daca vor fi incorporate cantecele (ceea ce nu e deloc o idee rea), sa fie totusi line si linistitoare, avand in vedere ca de multe ori copilul le asculta inainte de culcare.

Cu ce personaj ai inlocui ursuletul?

Mie Bubu mi-a placut ca aspect, culoare, textura, voce…nu as schimba ceva la el, insa daca ar fi sa gandesc o jucarie noua pe acelasi principiu, mi-ar placea o oita moale si pufoasa, eventual  cu boneta si ochelari🙂.  Bine, lista ramane deschisa, pentru ca mi-ar placea si o broasca testoasa, si un ursulet koala, si….

Va multumesc pentru implicarea voastra!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Multumim Raluca pentru implicarea ta in acest proiect.

    Răspunde
  2. Da, ai dreptate cu muzica și cu poveștile crude! G. primise o mașinuță așa simpatică și ochioasă…asta până-i dădeai drumul să cânte. Pe lângă faptul că te asurzea cu sonorul prea tare, era și o melodie fără noimă …mai mult a strigare! I-am scos bateriile că mă zgâria pe creier la un moment dat. Nu spun că-i era și frică de ea la început! Legat de oiță…uf, micul G. are o jucărie atașament! Și nu găsesc nicăieri să cumpăr una asemănătoare să i-o schimb că asta a lui a început să arate teribil după atâția ani de purtat! Este tot o oiță! Cred că o să postez chiar azi o imagine pe blog cu ea, poate are cineva așa ceva și mi-o vinde! :(( Că de ea nicicum nu pot să-l despart! I s-au rupt ochii și i-am cusut nasturi, și-a pierdut nasul…e vai și amar de ea! Dar tot dragostea lui rămâne!

    Răspunde

Lasă un răspuns

