Macheta corpului omenesc de la Noriel

Prin august, anul trecut, va povesteam ca S. va primi de Craciun o macheta a corpului omenesc de la Noriel. S. a primit foarte multe cadouri de la rude si prieteni, dar am ales sa i le dam pe rand, ca sa nu il coplesim. Sub brad i-am pus doar o masinuta care canta si se transforma in scorpion (alegerea lui tati) si aceasta macheta (alegerea mea).

Daca la inceput a fost foarte incantat de masina, si primele 10 minute s0a jucat cu ea…pot spune ca, pe termen lung, masina s-a dovedit a fi un cadou mai putin inspirat, pentru ca s-a mai jucat cu ea de atunci inca maxim 10 minute, si acelea in doua -trei reprize.

Pe de alta parte, macheta si-a facut toti banii🙂

Cand am desfacut-o, S. a identificat si numit toate organele, in afara de esofag, trahee si ficat. Acum, bineinteles, le stie si pe acestea! Organele sunt detasabile, la fel si parti ale capului si ale mainii. mai exista o carticica cu explicatii, i rozeta cu caloriile necesare fiecarui grup de varsta, niste cartonase informative despre alimente si vitamine, un poster cu corpul omenesc si o diploma.

machetaS. a cerut-o de nenumatare ori, a desfacut-o, a studiat-o si si-a inpresionat musafirii cu cunostintele sale. Ba chiar, cand doamna doctor l-a intrebat la un consult, in spital, daca stie unde e inimoara lui, i-a spus cu nonsalanta: Intre plamani! Eu nici intr-un secol nu m-as fi gandit sa raspund asa!!

Un alt puzzle cu corpul omenesc, pe care S. nu la gustat foarte mult cand i l-am dat prima oara, dar pe care recent l-a reluat, iar intr-o seara cred ca l-a facut si desfacut mai mult de 10 ori, este acesta din lemn, in straturi:

puzzlecorp

Pentru copiii pasionati de subiectul acesta, aveti aici cateva resurse on line (noi nu le-am explorat inca).

La noi acasa, tema corpului omenesc e mereu prezenta, si intotdeauna invatam cate ceva nou despre asta, pentru ca S. isi mai aduce aminte sa puna cate o intrebare sau sa ceara un joc, o carte din acest domeniu.

Spor si voua la joaca si la invatat!

Lasă un comentariu

21 comentarii

  1. Hmmmm Cred că o să o cumpăr și eu🙂 Deși micul meu G. când vede sânge…face ca mama lui care se pierde ușor! Nici când gătesc nu ating carnea crudă cu mâna goală😀 Dar cunoștințele de bază tot trebuiesc știute! Felicitări istețule de S. Sper să devii un doctor super bun și să vii la noi la Straja😉

    Răspunde
  2. Raluca, macheta e o jucarie perfecta pentru S. O dovada in plus, cat de usor pot invata copilasii notiuni atat de complexe, daca sunt pasionati. Iar baietelul tau stie atat de multe despre corpul omenesc! Ii doresc sa ajunga un medic mare, daca asta va dori!

    Răspunde
    • Roxana, sa stii ca si eu m-am intrebat care ar fi pasul urmator pentru S. cu corpul omenesc…pentru ca pe cutia machetei scrie 8+🙂

      Răspunde
  3. Raluca, il felicit din tot sufletul pe S., dar si pe tine, cea care stii sa iti inconjori copilasii cu lucrusoare ce sa le „hraneasca” dorinta de cunoastere!
    Va imbratisam cu mult drag!

    Răspunde
  4. In articol apare doar poza cu macheta, nu si cea cu puzzle-ul de lemn.😦

    Răspunde
  5. Pece Alina

     /  17 Ianuarie 2013

    Raluca , daca se poate as dori sa stiu de unde putem procura si noi macheta? este extraordinara. Iti multumesc din suflet pentru toate informatiile si materialelele pe care le postezi si doresc sa stii ca desi nu sunt activa in comentarii, te urmaresc cu drag in fiecare zi aproape. Iti multumesc pentru tot ce faci pentru noi. Cu drag, o educatoare

    Răspunde
    • Alina, multumesc frumos pentru incurajarile tale!Macheta se poate comanda on line din magazinul Noriel, si mi se pare ca am vazut-o inca la reducere, cu 99 de lei noi am luat-o asta vara cand era 140, dar castigasem un voucher de 100 de lei, altfel nu m-as fi aventurat la o cheltuiala asa de mare). Acolo unde scrie cu rosu macheta de la Noriel (in text) este link direct🙂

      Răspunde
  6. Mihaela Pop

     /  18 Ianuarie 2013

    Ce inteligent e S. ! Si ce materiale minunate ! Macheta cred ca e chiar ceea ce ii lipsea lui S. Se vede cat de pasionat este de aceasta tema si Imi dau seama cat de important e sa incurajam copilul sa faca ceea ce ii place.

    Răspunde
  7. Cam cat de lunga e macheta?
    si puzzle ul de unde l-ai luat.
    ?

    Răspunde
    • Sakura, macheta o estimez eu pe la 25-30 de cm, mai lunga decat o linie obisnuita, poate chiar 40 de cm. Am urcat-o pe dulap, le mai rotim. Ma saturasem drept sa iti spun sa tot strang organele🙂. Tu esti din Timisoara, nu? Puzzle-ul e din mall-ul de la voi🙂

      Răspunde
  8. OHH. EU CREDEAM CA E MAI MARE. UNDEVA PESTE JUMATE DE METRU O BANUIAM EU.
    DECI E DE LA NOI DIN MALL PUZZLE-UL.. ZI-MI FIRMA PRODUCATOARE TE ROG.
    TU AVEAI SI O CARTE CU CORPUL OMENESC? DE-AIA 3D? PUNE LINKUL AICI TE ROG CA NU-L MAI GASESC

    Răspunde
    • Sakura, nu cred ca eu aveam cartea 3D🙂 Tot ce avem noi la coprul omenesc am pus in categoria cu numele asta. Da, macheta nu e chiar asa de mare, chiar daca ea costa destul de mult😦 Despre puzzle ti-am trimis un e-mail.

      Răspunde
  9. Emella Navi

     /  23 Aprilie 2013

    felicitari viitorului medic! :))si desigur mamicii care incurajeaza un pitic tare curios si istet. Va dorim spor la joc si joaca – la varsta asta prin joc si joaca invatam .
    N-am ‘atacat’ acest subiect cu al meu baietel, insa se arata din ce in ce mai interesat de corpul uman si as vrea sa completam colectia de jocuri si materiale cu o astfel de macheta. Dar ne.a atras atentia si puzzle-ul. imi poti da te rog mai multe amanunte?
    multumesc mult!
    Numai bine!

    Răspunde
  1. Ajutoare pentru lectiile de anatomie | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

