Strumfii- reloaded

Lui S. i-a placut asa de mult prima intalnire cu strumfii, incant am decis sa mai adun materiale pe tema asta si sa o reluam lam momentul potrivit. La sugestia Antoanetei (multumim mult pentru ea!) am rugat-o pe bunica materna sa ne faca cadou de Craciun cartile cu Strumfi ce au aparut cu ziarul Libertatea. Fiecare carte are cate doua povesti, amplasate inedit, una in spatele celeilalte, citindu-se in sens opus . Sincer, nu au cine stie ce valoare literara, limba nu „curge”, am impresia ca au fost copiate si traduse dupa un scenariu de desen animat (probabil ca sunt povestiri ale unor episoade), dar lui S. i-au placut enorm!!! Am citit de data aceasta 4 povesti si cartea noastra in engleza (What do Smurfs do all day?), iar pe restul le pastram pentru data viitoare cand vom ataca subiectul.

De asemenea, am folosit un joc Ravensburger pe care l-am gasit din intamplare (in stare impecabila) in micul nostru magazin second hand. Cum germana nu stiu, din pacate, o sa il jucam dupa reguli cand vom gasi un traducator. Deocamdata am folosit cartonasele pentru un mic joc de memorie.

strumfi

Si pentru ca sotul meu mi-a pus de curand cerneala in imprimanta, m-am gandit ca n-ar strica niste fise educative. De data asta am dat lovitura, cu fisele descarcate de aici . S. s-a folosit de ele ca nicicand altcandva.

Am avut doua fise de pre-scriere, doua labirinturi, un joc de numarat capsuni pe tort, un joc de patterning, unul de sortat dupa pozitia strumfilor (spre stanga sau spre dreapta), unul cu prepozitii si unul de identificat litera initiala. Le-am facut pe toate dintr-o rasuflare si chiar simt ca si-a pus mintea la contributie.

printablesstrumfiPregatisem si desene animate, tot gratie Antoanetei le avem (multumim!) insa incerc sa reducem desenele in peroada asta, asa ca le-am sarit de aceasta data.

Spor la joaca si voua!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. Ce frumos le organizezi tu, Raluca. Felicitări pentru lecţiile reuşite. Cred că S. acumulează foarte multe informaţii, prin aceste jocuri.

    Răspunde
    • Sa stii ca da, jocurile cu Strumfi (dar si celelalte jocuri tematice) prin bine la S. care are nevoie de o oarecare organizare.

      Răspunde
  2. Thank you for sharing the post! I hope that the pack was useful.🙂

    Răspunde
  3. frumos le-ai organizat! felicitari!
    initial, strumfii su fost prezentati pe piata sub forma de benzi desenate de aici si traducerea lor care pare aiurea😉

    Răspunde
    • Sa stii, Antoaneta, ca de multe ori te-am binecuvantat in gand! S. e absolut indragostit de cartile astea cu strumfi, le rasfoieste si pe olita🙂 a pictat zilele astea vreo 7 foi doar cu creatura zapezilor🙂 La noi au prins foarte foarte bine, cu valoare literara sau fara.

      Răspunde
  4. Mihaela Pop

     /  25 Ianuarie 2013

    Ce activitati frumoase! Abia astept sa imi repar imprimanta sa pot scoate si eu astfel de fise.

    Răspunde
    • Sa stii ca pe la 3-4 ani chiar se merita fisele astea, sunt mai atragatoare decat cartile cu activitati pentru S., deocamdata.

      Răspunde
  1. O saptamana cu Fulger McQueen | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

