Web design

Eu scriu pe blog cu bucurie. Scriu pe blog ca sa dau, constienta fiind ca primesc de la cititorii mei inzecit. Scrisul si comunicarea cu voi ma energizeaza, ma face sa ma simt partasa a unei comunitati si ma ajuta sa imi organizez mai bine viata din off line. De asemenea, ma ajuta sa imi ating anumite obiective, cum ar fi prezentarea unor cazuri umanitarea sau diminuarea stigmei de care au parte inca, din pacate, copiii si adultii cu dizabilitati.

Niciodata nu am scris pentru trafic, nu am urmarit vreo strategie de „marketing” a articolelor, in afara de distribuirea lor acolo unde am crezut ca ar putea fi de folos. Am incercat sa fac blogul usor de navigat, dar in materie de promovare si optimizare nu am facut prea multe. Desigur, cand ai o mica (sau mare🙂 ) afacere, vrei sa promovezi o cauza umanitara in cel mai eficient mod,  ai nevoie de o carte de vizita impecabila pentru a evolua in cariera- este necesar ca prezenta ta in on-line sa fie proiectata cu profesionalism.

Recunosc, cand am primit invitatia de a intra intr-una din campaniile BlogAwards, mi-a atras atentia in mod deosebit cea in care poti castiga servicii de web design (premiul fiind 10 vouchere in valoare de 1450 lei), oferite de VladWebdesign- Brasov. Pentru bloggeri si bloggerite mai putin computer savvy (asa ca mine) oferta este ispititoare, iar daca vreti sa aflati cam cat v-ar costa, puteti cere o estimare de pret. Desigur, firma lucreaza si pentru magazine on line, site-uri de prezentare, forumuri si realizeaza carti de vizita „virtuale”.

Campania se incheie pe 10 februarie, deci aveti timp sa va inscrieti daca va tenteaza.

Voi ati apela la serviciile unui site de web design?

Despre aceasta campanie Blogawards am aflat de pe blogul Nota de subsol– multumesc pentru invitatie!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Da, de obicei se lucrează în limbajul HTML. Am o carte (sau aveam)dar o are frate-meu cu toate formulele HTML. Parcă se vorbește în chineză😀 Oricum parcă aș da o altă notă de organizare și aspect blogului meu! Țin minte că o dată am întrebat o firmă cât costă construirea unui site de la 0 și prețul a fost…de peste 1500 euro! Am rămas îngrozită! :)))

    Răspunde
  2. Si eu tatonam cu ideea de a ma inscrie in aceasta campanie; mi-a atras atentia in mod deosebit in comparatie cu celelalte (care sunt si ele foarte interesante). Mult sucecs iti doresc Raluca!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  25 Ianuarie 2013

    Multa bafta Raluca!

    Răspunde
  1. Ajuta BlogAwards si iti dau domeniu GRATIS « Nota de subsol
  2. Raport de campanie « Nota de subsol
  3. Castigatorii campaniei “Promoveaza BlogAwards.ro si produsele Allview” | Blog Awards

Lasă un răspuns

