Trenuletul Thomas

Saptamana aceasta i-am pregatit mai multe „pachete de activitati” lui S., pe care sa le scoatem pe rand pentru a ne umple zilele de vacanta ramase. Cum eu lucrez mai bine tematic, am grupat cateva activitati pe diverse subiecte (fie de studiu, fie pur si simplu for fun), iar unul dintre ele este despre Thomas.

thomas

Sunt activitati simple- anul acesta ne concentram pe lectura, asadar am adaugat la lista noastra de carti de citit 7 carticele mici, cartonate, cu personajele din desenul animat Thomas the Tank Engine, pe care S. le cunoaste de la televizor (nu e un mare fan, insa nu ii displac). Carticelele sunt in engleza, pe patru dintre ele le-am citit dintr-o rasuflare, doua la culcare si mai avem una restanta. Jocurile si cartile in engleza sunt un bun prilej de a ne familiariza cu limba, de care S. este din ce in ce mai interesat.

Am adaugat un joc cu antonime, bazat tot pe aceste personaje, si un joc cu cartonase pe care se poate scrie si sterge, centrat pe aceeasi tema feroviara- va povesteam despre el mai pe larg aici– si stiu ca a aparut si in romaneste la ed. Clever Book. Cu cartonasele ne-am distrat tot aseara, au diferite grade de complexitate si ofera provocari pentru multe grupe de varsta, asa ca probabil vom reveni la acest joc de multe ori.

Unul din cartonase are chipuri de oameni, la care copilul trebuie sa adauge trasaturile- S. a insistat sa le faca la toti mustati de pisica🙂

Iata un busy bag usor de pus laolata, doar grupand cateva jocuri si carti pe care deja le aveam in casa si nu le exploatasem de mult.

Spor la joaca si voua!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. foarte frumoasa lectie🙂
    Andrei nu are mare rabdare sa-i citesc, insa cand e vorba de utilaje, trenuri, masini nu se dezlipeste de mine; iar daca e vorba de carti in limba engleza, imediat se distreaza sa repete dupa mine diverse cuvinte🙂
    pupici lui S.

    Răspunde
    • Daaa, si S. a inceput sa repete cuvinte in engleza, si il aud chiar si in spaniola, de la Manny Iscusitul🙂 Stiu ca Andrei e pasionat de trenuri🙂

      Răspunde
      • :))) Manny Iscusitul imi da batai de cap: ai mei au invatat sa numere in spaniola si asta auzi toata ziua prin casa,mai intreaba ce inseamna una sau alta si apoi incep sa ma dascaleasca sa ma intrebe cum am invatat eu spaniola😛

        Răspunde
        • Chiar asa, tu cum ai invatat spaniola? Ca mine din telenovele?

          Răspunde
          • nu,eu nu suport telenovelele😛
            eram in clasa a 4-a si vroiam sa invat spaniola (era o perioada cand vroiam sa fiu ca tata care vorbeste 6 limbi straine) si mi-a venit ideea sa iau cartile de limba spaniola (sunt similare cu cele de germana si engleza) si sa invat pas cu pas, am fost la biblioteca de cartier si am imprumutat discuri (avem si eu o colectie imensa de discuri pe care o tot maream zilnic cand ieseam de la scoala, dar nu aveam in spaniola)
            asa am invatat: singura😉
            acum am uitat mult pentru ca nu am mai exersat
            si italiana am invatat-o singura, am cumparat carti, m-am uitat numai la canalele in italiana in perioada claselor a 7 -a & a 8-a….

            Răspunde
  2. Sa stii a si ai mei il indragesc pe Thomas, dar nu sunt superfani :)))…poate un pic Alex,dar nu exagerat.
    Si noi avem acele carduri…hmmm…mie mi se pare ca altele au fost traduse in lb romana….sunt alte carduri…avem setul acesta al vostru in lb engleza si mai este unul…100 de jocuri pentru copii de luat si-n calatorii (seamana ff bine cutia jocului). Cred ca si S. a fost taare incantat de carduri. Cand mergem undeva si trebuie sa stau la rand, etc…iau cutia cu carduri cu noi + doua carioci…si ii tin ocupati🙂.
    multumim pentru carticelele mici cu Thomas…au fost si pe la noi🙂 ce le mai numaram sa nu pierdem vreuna :)))

    Răspunde
  3. G.este pur și simplu speriat când vede poze cu trenulețul TOmas! Nu înțeleg de ce, probabil fața mare și cenușie…dar nu-l pot face nicicum să se uite la ceva, chiar și o poză cu el!😦 Oricum am văzut cartonașe din astea pe undeva pe net, dar nu-mi mai amintesc exact unde! Mi-am zis atunci că o să le cumpăr când merg în țară, și uite că am uitat unde l-am văzut!😦

    Răspunde
  1. O saptamana cu Fulger McQueen | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

