Posta literelor

S. era la bunici, iar acestia imi povesteau ca (re)descoperise jocul de-a postatsul- va amintiti, ne mai jucasem noi asa candva- deci m-am pus pe treaba si i-am confectionat un joc pe care il aveam de mult in plan.

Cu cateva luni in urma am „salvat” niste vechi dischete colorate, ce urmau sa fie aruncate. Mi-am spus ca pot face ceva educativ cu ele, asa ca le-am pus bine in dulapul meu cu lucruri de reciclat. Ieri am luat 3 cutii, le-am invelit in hartie alba (a ajutat si bunicul matern la treaba asta), si le-am taiat cate o fanta, ca la cutiile postale.

postaliterelorApoi am scris literele alfabetului pe ele, iar pe etichetele dischetelor aceleasi litere mari (cand le vom stapani bine pe acestea, literele de pe dischete le voi inlocui cu cele mici de tipar, pentru un alt joc de potrivire).  Ceva asemanator, la fel de bine primit, facusem candva cu cifre aici.

Domnul postas, care se intorsese de la bunici cu o geanta adecvata🙂, a livrat dischetele in cutiile potrivite, si la fiecare litera pusa in cutie se oprea sa o scrie pe tableta noastra Leaptfrog.

postasE un joc pe care sper sa il exploatam mult zilele urmatoare, pentru ca imi doresc sa ne reapucam serios de alfabet, si este si un bun exercitiu pentru motricitatea fina.

Spor si voua!

 

 

Articolul următor
Lasă un comentariu

30 comentarii

  1. super, super joc , Raluca!! si ce de dischete ai pastrat!!!!! wooooow….

    Răspunde
    • Multumesc! Dichetele le-am vazut la cineva care se pregatea sa le arunce…buneinteles ca am intrebat pesoana de 100 de ori daca CHIAR vrea sa le arunce, apoi i-am spus sa mi le dea mie🙂 Stiam ca se poate face ceva cu ele!!!!

      Răspunde
  2. buna treaba!🙂 O zi minunata Raluca!

    Răspunde
  3. Excelenta lectie, Raluca!!!
    Ma bucur atat de mult sa vad cat de incantat e S. de acest tip de joc, asta conteaza cel mai mult, nu-i asa?

    Va imbratisez cu mult drag!

    Răspunde
  4. Imi place jocul, poate o sa reciclam si noi cutiile postale.

    Răspunde
  5. F faina activitatea, Raluca! Mult spor in continuare!

    Răspunde
  6. Foarte frumoasa activitatea voastra!!

    Răspunde
  7. viky

     /  9 Ianuarie 2013

    super -idee:)!

    Răspunde
  8. frumos!
    si reciclare ,dar si joc nou🙂
    pupici lui S.

    Răspunde
  9. bravo!!! multumim de idee!!!

    Răspunde
  10. Ca frumoasa si educativa e activitatea, Raluca! Wow, ce fain ai folosit dischetele, asta da reciclare! Si David e pasionat de posta🙂 Neaparat trebuie sa ii pregatesc si lui activitatea!

    Răspunde
  11. ce idee buna cu dischetele, Raluca!

    Răspunde
  12. Mihaela Pop

     /  25 Ianuarie 2013

    Ce joc frumos! Imi plac foarte mult jocurile de acest gen, in care copilul se distreaza si invata nenumarate lucruri (imi plac chiar si mie, daramite copiilor…🙂 ).

    Răspunde
  13. oana

     /  7 Martie 2014

    Foarte ingenios!
    Ce varsta avea atunci cand juca acest loc?

    Răspunde
    • Aproape 4 ani. Dar pentru un copil interesat de litere, merge si mai devreme. S. nu a fost super pasionat de asta si nu l-am presat, doar asa, din când in când cate o activitate sau un joc…

      Răspunde
  1. Be smart! Learn&Play (recomandare pentru pitici) « Nota de subsol
  2. 3 jucarii pentru bebelusi din cutii reciclate | Caiet pentru şcoala de...acasă
  3. Activitati saptamanale (4) | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

