Atelier de siguranta personala pentru copii intre 4 si 8 ani si parintii lor

Am primit aseara din partea doamnei Olguta Iordache rugamintea de a promova acest atelier, si o fac din toata inima, pentru ca mi se pare util. Mi-ar placea ca S., si chiar eu insami, sa participam la asa un atelier, daca se va organiza vreodata in orasul nostru.

COLȚUL COPIILOR ÎN SIGURANȚĂ

ATELIER EXPERIMENTAL DE SIGURANȚĂ PERSONALĂ

PENTRU COPIII ÎNTRE 4-8 ANI ȘI PĂRINȚII LOR

 

 Ce se va intampla: Atelier experimental de siguranță personală pentru copiii intre 4-8 ani și părinții lor

Vă propun ca timp de 2 ore să exersăm cu copiii deprinderi de siguranță personală adaptate vârstei și capacității lor de înțelegere.

Deprinderile de siguranță personală pregătesc oamenii pentru a rămâne în siguranță, pentru a acționa cu înțelepciune, pentru a construi relații mai bune, pentru a-și dezvolta încrederea în ei și pentru a preveni majoritatea agresiunilor, abuzurilor, hărțuirilor și a altor forme de violență.

Atelierul are la baza metoda educațională Kidpower. Kidpower promovează învățarea deprinderilor de siguranță personală folosind metode eficiente, distractive și ușor de învățat de către copii.

Subiectele abordate în cadrul atelierului sunt:

  1. Ce înseamnă siguranță personală
  2. Cum să identifici și să stabilești limite
  3. Cum să obții ajutor
  4. Cum să te protejezi de cuvintele care rănesc
  5. Cum să oprești atingerile nedorite
  6. Să ceri permisiunea și să verifici întâi

Cu cine: Mă numesc Olguța Iordache și sunt mama unei fetițe preșcolare, lucrez full time și, ca orice părinte, sunt preocupată atât de sănătatea copilului, din toate punctele de vedere, dar și de siguranța lui personală și modul în care poate să prevină violența de orice fel. De aceea, în paralel cu job-ul full time am inițiat un proiect online prin care promovez siguranța personală a copiilor în România. Fapt pentru care, în curând se împlinește un an de zile de când colaborez în acest scop cu o organizație non profit din S.U.A.: Kidpower Teenpower Fullpower International™(Kidpower™). Și din tot ceea ce am învățat vreau să vă dăruiesc și vouă și copiilor vostri deprinderi de siguranță personală care pot fi folosite oriunde și oricând.

Povestea Kidpower

Am descoperit ogranizația Kidpower pe internet și am fost inspirată de viziunea acestei organizații internaționale non profit de a crea un mediu plin de atenție, respect și siguranță pentru oricine, oriunde. După ce am folosit împreună cu familia câteva din deprinderile explicate pe site-ul lor mi-am dat seama că aceste cunoștințe și deprinderi de siguranță personală sunt foarte importante și pentru oamenii din România. Sunt de părere că este nevoie de un Centru Kidpower în România dar este nevoie de persoana potrivită care să meargă în California și să devină instructor Kidpower. În prezent nu am resursele necesare pentru a face acest lucru dar sper că într-o zi acest lucru va fi posibil pentru mine și alte persoane. Deși NU SUNT instructor Kidpower, Fondatorul care este totodată și Directorul acestei organizații mi-a dat permisiunea de a împărtăși cu voi câteva din deprinderile pe care le-am învățat din materialele lor de pe site, din cartea lor despre siguranța personală și din articolele traduse și puse pe site-ul personal. Pe lângă prezența de la atelier sper că veți susține organizația Kidpower, prin orice metode puteți, precum și visul meu ca într-o bună zi să existe un centru Kidpower în România.

 

Cu cine: cu voi și copiii vostri și dorința de a experimenta și practica deprinderi de siguranță personală care vă vor ajuta întreaga viață.

Va invit sa urmariti acest film demonstrativ.

Atelierul are loc in data de 13 ianuarie 2013 intre orele 10.00-12.00.

Pentru mai multe detalii si inscrieri va rog sa accesati linkul de aici.

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. Laura Frunza

     /  8 Ianuarie 2013

    Raluca, mi se pare o initiativa extraordinara din partea doamnei Iordache, dar in articol nu se mentioneaza in ce oras au loc atelierele, cand, unde si nu sunt niciun fel de date de contact (site, telefon etc)

    Răspunde
  2. da,tocmai asta vroiam si eu sa comentez: unde se desfasoara,date de contact….pe mine ma intereseaza atelierul,dar vreau si detalii

    Răspunde
  3. Reblogged this on pitici dar voinici and commented:
    Interesant….merita!

    Răspunde
  4. merci pentru toate linkurile.

    Răspunde
  1. Chiar daca esti mic si tu poti oferi cuiva primul ajutor « ursuletinazdravani
  2. Intalnirile mamicilor active- Siguranta copiilor nostri | Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

