Africa

Desi nu ne-am ocupat de geografie in luna decembrie, nu am uitat ca au mai ramas doua continente nestudiate. Asadar, pentru vacanta aceasta am pregatit o lectie despre Africa:

africaAm inceput, desigur, prin a canta cantecelul continentelor, care ramane printre preferatele lui S. (de cand a intrat la gradinita accepta si chiar ma provoaca sa cantam sau sa recitam poezii). Apoi am studiat un pic imaginea cu Africa din Atlasul nostru pentru bebelusi, si cateva desene facute de mine in adolescenta (ma felicit ca le-am pastrat, lui S. i-au placut mult si am putut discuta despre particularitatile africanilor). Am facut un mic role play cu papusi de mana- S. incepe sa fie tare interesat de limba engleza, asa ca profit de asta. Am citit cateva carti:

  •  Little Tiger in the jungle (tehnic vorbind, tigrul nu traieste in Africa, dar nu stiu cum se face, toate animalele din carte da🙂 )
  • Animale salbatice din tarile calde– o carte acordeon de la editura Gama, pe care am primit-o cadou de Craciun (multumim din suflet, Camelia!)
  • Fuzzy Jungle
  • Primele 100 de animale, o carte foarte frumoasa cu CD, unde printr-o poveste copilul invata sa asocieze animalul cu sunetul facut de acesta- tot editura Gama (multumim, mult pentru ea, ne place enorm!)
  • doua carti pe Kindle- una despre elefanti (ar fi fost 5 animale africane, insa S. doar pentru aceasta a avut rabdare) si una cu un alfabet al animalelor (incorporand multe dintre cele studiate de noi la acest continent).

cartiafrica

Am facut apoi cateva activitati in stil Montessori:

  • lacing– un elefant, cumparat mai demult din magazinul Julia Toys
  • un sensory bin cu animale africane in malai- de departe activitatea favorita, l-a tinut ocupat mai bine de un ceas

africamontessoriTot scotocind dupa materiale pentru lectia aceasta , am dat peste un set de puzzle 3D cu animalele din jungla, cumparat candva de la Kaufland la un pret mic. Ne-a prins tare bine, a fost ceva nou si interesant pentru S., iar el a participat activ la punerea lor laolalta:

anumale3DToate activitatile nu au durat, adunate, mai mult de doua ceasuri, insa sunt sigura ca baietelului meu i-au facut placere, si sper ca a invatat ceva nou.

Cand era mic noi am mai studiat animalel salbatice, in felul acesta, iar despre elefant am invatat in detaliu la inceputul toamnei.

Happy learning!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Încă o lecţie foarte reuşită!Felicitări!

    Răspunde
  2. ce ma bucur ca ati inceput iar sa lucrati🙂
    pupici lui S. si spor la invatat prin joaca !

    Răspunde
  3. Din nou o lectie minunata, Raluca.
    Va felicit din tot sufletul!

    Răspunde
  1. A-A-A A-fri-ca | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. O mica lectie de grografie: America de Sud | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

