Rezolutii de An Nou

E 1 Ianuarie, vremea bunelor decizii.

Anul trecut aveam o lista luuunga si, recitind-o, imi dau seama ca multe dintre ele s-au intamplat, chiar daca unele numai pe sfert, sau pe jumatate. De aceea, observand cum asternerea hotararilor in scris da si rezultate, imi fac o noua lista, pentru anul acesta.

raluca

O relatie autentica cu Dumnezeu

Anul trecut imi propuneam sa citesc Biblia in engleza intr-un an, am citit mai putin de o treime. Anul acesta imi propun sa o termin. Sa ma rog mai mult si mai eficient, sa multumesc mai mult. Sa citesc 12 carti de spiritualitate crestina.

Anul trecut imi prouneam sa merg la biserica de 52 de ori, probabil am mers pe jumatatea acestui numar, dar perseverez. A doua jumatate a anului a fost mai  buna decat prima din acest punct de vedere. Imi propun sa merg macar de doua ori pe luna.

O relatie mai stransa cu sotul meu

Si mesele luate impreuna, si date– urile au fost prea putine ca sa conteze. Anul acesta imi propun un singur lucru: sa fac ceva dragut pentru el in fiecare zi. Fie ca e vorba de o mancare sau o prajitura, fie ca e vorba de un biletel sau un verset, de o rugaciune pentru el, sa nu treaca o zi fara un gest frumos inspre el.

Un corp mai slab

Imi doream sa slabesc un kilogram in fiecare luna- am reusit sa slabesc poate 3 kg anul ce a trecut. Inca 5 sunt pe lista mea anul acesta.

O casa mai curata, o bucatarie mai folosita

E drept ca mi-am dat mai mult silinta, desi nu de fiecare data cu folos. Am gatit ceva mai mult ca in 2011, dar nu suficient. Curatenia nu se termina niciodata. Dar obiectivele sunt pe lista mea si anul acesta.

Baietelul de argint

Cu exceptia alimentatiei, care si acum este defectuoasa in obiceiurile dobandite (lucram la asta din greu) scopurile mele pentru S. au fost implinite si depasite. Sunt multumita de lectiile facute, de cartile citite, de provocarile la care am raspuns, de gradul lui de independenta si adaptarea la gradinita. M-a facut foarte mandra de el si ii multumesc ca e baietelul meu!

Imi propun sa continuam cu lectii de geografie, poate si istorie, stiinte naturale, matematica timpurie si sa atacam in sfarsit, cu folos, alfabetul!

Cati Capsunica

Si ea mi-a intrecut asteptarile anul acesta. A fost un an bun pentru ea, terapia aleasa a dat roade neasteptate, problemele de sanatate relativ minore. Imi propun sa continuam programul nostru de exercitii la foc continuu si sa definitivam diversificarea fata de care ma invart ca o pisica in jurul cozii. De asemenea, imi propun sa facem anul acesta operatia amanata, sa facem un nou control la ochi si sa continuam cu sedintele de ostetopatie.

Blog

Despre asta am povestit pe larg aici.

In rest, imi doresc sa cunosc fata in fata mai multi dintre prietenii nostri virtuali, sa continui sa scriu, sa ajut cat pot. Va rog sa imi spuneti ce va este de folos, despre ce v-ar placea sa scriu si, de asemenea, ce vi se pare inutil pe blog. Blogul e in primul rand pentru voi, cititorii si prietenii mei, asa ca pentru mine conteaza mult opinia voastra.

In general, sunt multumita de realizarile de anul acesta, iar nerealizarile le atacam si in 2013, ca tocmai de’aia ni se da o noua sansa la inceput de drum!

Spor si voua in toate!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. Bune dorinte pentru anul acesta si fie ca Dumnezeu sa te ajute in realizarea lor.:) O zi minunata Raluca!

    Răspunde
  2. Fie ca Anul Nou sa iti indeplineasca dorintele spuse si cele nespuse, cele la care te gandesti,dar si cele la care nu te gandesti….Sa ai un an frumos alaturi de sot, cu provocari placute pentru S. si multa sanatate Catiushei🙂

    Răspunde
  3. Fie ca dorintele sa devina realitate,Raluca!
    La multi ani!

    Răspunde
  4. Felicitari pentru acest blog! Datorita lui una din dorintele mele pentru anul nou e inceperea unor activitati educative zilnice cu fetitele mele. M-ar interesa mult sa apara in continuare planificari de activitati la limba engleza.
    Sa ti se implineasca toate dorintele bune pe care ti le-ai pus!
    La multi ani!

    Răspunde
    • Nico, ma bucur asa de mult ca ai gasit ceva folsoitor pe blog- o sa incerc sa mai pun alolalta cateva lectii de engleza, mai ales ca vreau sa incep mai sistematic si cu S. anul asta!

      Răspunde
  5. Cristina si Fineas

     /  1 Ianuarie 2013

    sa te ajute Dumnezeu Raluca draga sa-ti implinesti tot ce ai trecut pe lista iar la sfarsit de 2013 sa fi multumita si fericita de cum a decurs anul acesta pentru tine si familia ta.va pupam si va imbratisam cu mare drag!!!iar pentru mine ca si mamica la inceput de drum blogul vostru (il privesc ca pe un blog al familiei voastre prin care ne destainuiti si noua in mare parte viata voastra) imi este de foarte mare ajutor si nici nu ma vedam capabila sa pot face atatea pentru puisorul nostru si suntem doar la inceput de drum asa ca ne asteapta o gramada de experiente frumoase si pline de zambete.sunteti o familie SPECIALA!!!

    Răspunde
    • Cristina, multumesc mult pentru incurajari, anul ce a trecut a fost mult mai frumos tocmai datorita voua, cititorilor blogului- si tot ce scriu scriu din suflet! Va imbratisez cu drag! Pupici la cel mic!

      Răspunde
  6. Mihaela Pop

     /  1 Ianuarie 2013

    Dumnezeu sa te ajute sa realizezi tot ce ti-ai propus. Pe blog sa scrii tot cum ai scris si pana acum. Pe mine m-a atras in primul rand naturaletea cu care scrii, sinceritatea, modul tau de a scrie. Ca subiecte as spune activitati pentru copii. Chiar daca nu preiau activitatea in intregime, de exemplu, poate preiau metoda. Imi plac toate articolele.

    Răspunde
    • Mihaela, tu esti mereu alaturi si apreciez asa de mult asta! sper sa iti fie de folos si recomandarile viitoare!

      Răspunde
  7. Draga Raluca, eu vreau sa-ti urez sa ai parte de bucurii multe, fie ca ti se indeplinesc toate dorintele, fie ca le vei realiza pe altele. Si vreau sa-ti multumesc pentru ca scrii pe blog ( despre tot). Pentru mine, cel mai frumos vis s-a indeplinit si datorita tie: acela de a avea curaj. Daca atunci cand am citit pentru prima data blogul tau nu am reusit sa scriu niciun comentariu ( sunt mai timida de fel), in ultima perioada am reusit, am citit toate articolele si m-am bucurat de fiecare realizare a ta. Te imbratisez cu mult drag!

    Răspunde
    • Oana, iti multumim inca o data pentru dar, si apreciez asa de mult toate ideile de pe blogul tau si cuvintele prin care ma incurajezi.

      Răspunde
  8. Super Raluca! way to go!

    Răspunde

Lasă un răspuns

