Decor de Sarbatoare

Imi place tare mult perioada Craciunului- e timpul cand adaug un pic de stralucire si de „altceva”casei- am observat ca iarna si primavara se intampla la noi asa, incepand cu Mos Nicolae, continuand cu Craciunul,  ziua lui S., iar Pastele incheie sezonul decoratiunilor.

Primele „efecte”  scoase la lumina au fost Calendarul de Advent si ciubotelele pentru Mos Nicolae (chiar daca el a fost mai darnic, si cadourile au depasit volumul disponibil al ciubotei lui S.):

ciuboteLa oglinda decoratiunea de anul acesta arata asa:

oglinda Tocul unei usi l-am aranjat asa:

usaTevile de la bucatarie le-am mascat cu decupaje de hartie creponata:

teviSunt accente discrete, nu am exagerat cu decoratiunile, insa abia astept sa vad reactia lui S. cand se va intoarce de la bunici!

Cand eram eu mica, in afara de brad nu se intamplau alte schimbari prin casa. In America am observat insa un exces de decoratiuni.

Voi decorati casa de Sarbatori?

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. Da, și noi anul acesta am decorat casa de sărbătoare🙂 Cel puțin salonul😉

    Răspunde
  2. Foarte frumos ai făcut!Sunt convinsă că S. o să fie încântat.

    Răspunde
  3. casa nu o mai decorez asa mult
    cand eram la inceputul casatoriei, decoram apartamentul ca nebunii cu tot felul de ghirlande si globuri
    acum nu mai fac asa
    poate cand vom avea casa noastra (sper sa fie totusi anul acesta), voi regandi modul in care decoram casa de sarbatori
    imi place cum ai mascat tevile
    asa as fi facut si eu😉

    Răspunde
  4. Mihaela Pop

     /  23 Decembrie 2012

    Ce frumos! Noi, pe langa bradulet (care e afara, langa geam), am lipit pe geam si dulap 4 braduleti de hartie atasati la niste clopotei tot de hartie si sper sa apuc chiar acum sa fac cativa fulgi si omuleti de zapada. Alinuta si Mihaita s-au bucurat de brad, pe care l-am impodobit aseara, si de cei din hartie cu clopotei. Intr-adevar, si noi simtim atmosfera de sarbatoare.

    Răspunde
  5. Imi place cum ati decorat. Si noi am pus pe perdea ghirlanda nostra cu luminite, globul din fir de lana, in hol avem lipit pe perete bradututl lipicios, mai avem prin casa fulgi cu balerine iar la oglinda din hol am pus un Mos Craciun cu cadouri. La geamul de camera fetelor am pus o instalatie.Imi place sa decorez casa de Craciun mai ales cu lucurui facute de noi.

    Răspunde
    • La voi e foarte fain si colorat- multe dintre ideile voastre le vom prelua si noi la anul…dar asta ti-am spus deja de un milion de ori, nu-i asa?😀

      Răspunde
  6. noi am decorat prea putin anul acesta. brad, fulgi din hartie pe geamuri, cateva decoratiuni de (gen un suport de lumanarea cu scena nasterii Domnului), si pe perete stau creatiile baiatului🙂.

    Răspunde

Lasă un răspuns

