Sorcova, vesela

E vesela si are un aer vintage sorcova noastra.

Am facut-o pentru ca ii trebuia lui S. la serbare, nu prea stia el bine versurile…cred ca „Tare ca piatra” e tot ce s-a fixat in mintea lui🙂

Pe o creanga de brad am lipit mici decoratiuni culese din cutiile imense de decoratiuni de Craciun (si nu numai- pentru ca frumoasele noastre frunze de toamna s-au deteriorat, am cumparat si niste elemente pentru un sensory bin de toamna, ce ne asteapta pentru anul viitor). Mie mi se pare ca s-au potrivit bine ornamentele, au si un pic de bling– asa trebuie sa fie o sorcova, nu?- dar si un stil aparte:

sorcovaPistolul de lipit mi-a fost de mare ajutor- am pastrat-o si S. va merge si la sorcovit.

Iata si cateva detalii:

detaliusorcovaSa traiti,

Sa-mbatraniti!

Ca un mar,

Ca un par,

Ca un fir de trandafir….

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. Vai, cat de frumoasa e, Raluca!!! Si cat de mult imi plac funditele cu imprimeu tartan!!!
    Multumim pentru urari, vom veni si noi cu unele pentru voi🙂
    Va imbratisam cu mult drag!

    Răspunde
  2. Mihaela Pop

     /  21 Decembrie 2012

    E foarte frumoasa! Cand am vazut sorcova mi-am adus aminte de fratele meu cand mergea prin sat. Ce timpuri frumoase! Dar si acum ne bucuram de altele, poate chiar mai frumoase, pentru ca suntem cu copiii nostri. Cred ca lui S. ii va fi drag sa mearga cu asa o sorcova minunta.🙂

    Răspunde
  3. SI mie imi plac tot funditele! Sorcova voastra este unica! Imi place mult🙂

    Răspunde
  4. Foarte frumoasă, Raluca! Cu siguranţă l-a ajutat să reţină mai bine versurile. Oricum le va mai repeta şi le va reţine până la urmă!

    Răspunde
    • Da, Mihaela, trebuie sa repetam, anul asta vreau sa il trimit la sorcovit (eu nu am mers cu scorcova, numai cu colindul), dar daca tot o avem, sa le facem o bucurie si rudelor si prietenilor!

      Răspunde
  5. BIANCA ROXANA ANITEI

     /  21 Decembrie 2012

    Deosebita sorcova voastra!

    Răspunde
  6. Foarte frumoasa sorcova voastra!Bravo!

    Răspunde
    • Multumim, Gianina- descopar in mine chestii care pana acum nu au iesit la iveala- e drept, ajuta si un second dragut si un pistol de lipit!!

      Răspunde
  1. Blog of the year 2012 – nominalizari « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

