Un brad inedit

Anul acesta am vrut sa schimb un pic decorul bradului nostru clasic, cu globuri rosii si aurii.

Am incercat.

Piesa de rezistenta au fost pompoanele de tulle Style Handmade, pe care le-am folosit si in sedinta noastra foto de toamna trecuta. Urmatoarea lor utilizare vor fi decorul din camera Catiushei cand ne vom muta la tara.

BradshMie efectul mi s-a parut spectaculos:

bradsh2Voi cum alegeti sa va faceti bradul? Original sau clasic?

Noi anul acesta am optat pentru ambele variante- inedit in prima faza, clasic in a doua.

Multumim, Style Handmade pentru pompoanele acestea superbe, carora le gasim atatea intrebuintari!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. Raluca, bradutul vostru e atat de frumos, iar bulgarasele colorate arata de milioane!!! Minunat!!!

    Răspunde
  2. Raluca, bradutul arata superb!! Pentru ca de sarbatori vom merge la bunici, bradutul va fi unul clasic. Peste cativa ani, cand ne vom muta in casuta noastra, vom impodobi bradutul dupa imaginatia si dorinta noastra🙂

    Răspunde
    • Roxana, pe al nostru tot in varianta clasica il veti vedea. S nu s-a multumit pana nu a vazut si globurile rosii in pom- cred ca e cam refractar la schimbare😦

      Răspunde
  3. Superb!Sa va bucurati de el si sa aveti sarbatori luminate!Va imbratisez cu drag!

    Răspunde
  4. Nicoleta

     /  19 Decembrie 2012

    Foarte frumos bradutul. Anul acesta ii vom baietelului sa impodobeasca un bradut mic dupa pofta inimii, dar cel mare il vom face clasic. La anul probabil, cand voi putea face cu el mai multe ornamente de Craciun la care sa participe si el, poate il vom personaliza putin. Mie imi place sa fie impodobite cu lucrusoare facute de mana ta, devine mai personal si mai drag.

    Răspunde
    • Da, anul trecut am avut si noi un brad mic, special pt S. Sunt sigura ca bradutul vostru ornat cu propriile creatii va arata superb!

      Răspunde
  5. Superb! Sa va bucurati de el!

    Răspunde
  6. Mihaela Pop

     /  19 Decembrie 2012

    CE FRUMOS E!!!! Eu am cumparat astazi niste globuri … dar parca ii si vad pe Mihaita si pe Alinuta pe langa ele – sper sa ramana macar cateva intregi🙂

    Răspunde
    • Mihaela, de ce risti cu globuri clasice? Noi nu avem decat incasabile, nici nu iti dai seama de diferenta- in plus, nu se sparg. Dar sunt sigura ca Alina si Mihaita isi vor indragi la nebunie bradutul!!

      Răspunde
      • Mihaela Pop

         /  28 Decembrie 2012

        Da, il indragesc. Norocul e ca e afara la geam, se uita la el, mai iesim cate putin sa puna mana pe el. Anul viitor cred ca vom cumpara unul artificial si il vom impodobi folosind ideile care ni le-ai dat.🙂

        Răspunde
  7. Cu multa placere. De fapt, eu iti multumesc din suflet pt bucuria pe care mi-ai adus-o, Sa aveti sarbatori fericite, luminate de iubire.
    Noi vom avea un brad clasic in acceptiunea din batrani: multe podoabe handmade dar si multe bomboane, pt Ioana. Maine seara ii vine randul la imbodobit si se vor ocupa fetele de el.

    Răspunde
  8. Foarte frumos si elegant bradutul vostru, Raluca!

    Răspunde

Lasă un răspuns

