Garage sale

Prietenii mai vechi ai blogului stiu ca din cand in cand fac cate un garage sale, pentru a acoperi niste cheltuieli mai deosebite sau pentru o cauza umanitara.

Scopul acestui garage sale este sa donez jucarii la centrul unde face Cati kinetoterapie (este de fapt un orfelinat pentru copii cu dizabilitati grave). Eu stiu cat de mult inseamna jucariile pentru noi, cat de mult le folosim, cum de indragirea unei jucarii poate depinde tararea, statul in patru labe, exercitiile vizuale. Avem multe jucarii, nu ma indur sa ma despart de ele (pe cele de care ne puteam desparti, le-am donat deja) pentru ca ne sunt atat de utile.

Acum sa va povestesc cate ceva despre Mihaela- kinetoterapeuta noastra: este probabil persoana care munceste cel mai mult cu Cati de cand era mica (de la 3 luni) si am vazut-o si cu alti copii (din centru), cat suflet pune, ii pasa cu adevarat de copil, isi doreste recuperarea lui, face tot posibilul ca lucrul acesta sa se intample. Va dati seama ca sistemul actual nu ii permite sa isi cumpere uneltele de care are nevoie, si pe multe dintre ele le-a primit din donatii. In ultima vreme Cati si alti copii care fac terapie acolo au nevoie de jucarii pentru imbunatatirea motricitatii fine, jucarii luminoase si muzicale pentru a stimula copilul sa se tarasca, sa ridice capul. Mihaela isi doreste cubul de la Lidl, si cu siguranta il va primi🙂. Mie mi-ar placea sa pot darui mai mult din ce e necesar cu ocazia acestiu Craciun, si de aceea am organizat acest garage sale. Ce avem de data asta?

Carti in limba engleza:

  • primele doua, din seria Barbie (probabil ca se bazeaza pe diferite seriale animate Barbie)- 10 lei fiecare.
  • un set de trei carticele editie de lux, cu copertile exterioare detasabile, intr-o caseta cadou- cartile sunt cu rime in genul nursery rhymes– mie mi se par superbe, dar mai avem nusery rhymes in diverse editii- 30 de lei tot setul
  • doua carticele in stare bunicica- 5 lei fiecare.

As vrea sa strang suficienti bani pentru cubul motric de la Lidl, iar daca raman lucruri nevandute, le schimb cu placere pe jucarii pentru stimularea motricitatii fine, sau jucarii muzicale si lumioase.

 

Un sling reglabil, nou- 60 lei

barbie 3carti 3carti1 cartigarage slingEu mi-am dorit foarte mult un sistem de purtare al bebelusului si am fost foarte fericita cand am castigat unul (chiar cand s-a nascut Cati). Din pacate, Cati a avut musculatura mai dezvoltata pe o parte decat pe cealalata, si de aceea riscul de scolioza era destul de mare, asa ca nu ne-a fost recomandat de kinetoterapeuta. Noi nu l-am folosit deloc, este nou, pe site costa 130 de lei, eu il voi da la mai putin de jumatate de pret pentru o mama care doreste sa isi poarte bebelusul, si asta doar pentru jucarii pentru copii care merg la centrul de recuperare.

Chiar daca nu va tenteaza nimic de aici, as aprecia daca ati putea distibui acest articol printre prietenii vostri- si va multumesc!

 

 

 

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

52 comentarii

  1. As dori eu primele doua carti, te rog. Multumesc. Imi poti da un numar de cont sa depun banii ca sa nu le platim taxe in plus celor de la posta? si o adresa unde sa trimit si eu doua jucarii electronice care canta si lumineaza?
    Multumesc.

    Răspunde
  2. mihaela

     /  12 Decembrie 2012

    Salut. Si eu am trecut printr-un spital de recuperare cu baietelul meu si pot sa intaresc ceea ce ai spus tu despre nevoia de a avea jucarii adecvate pentru ai deprinde pe piticii cu probleme cu niste pozitii si gesturi atat de banale pentru copii care nu au probleme, Nu stiu cat este cubul de la lidl, dar vreau si eu sa te ajut.

    Răspunde
    • Cubul de la Lidl e 50 de lei si sper sa ajunga sotul meu sa il cumpere in dimineata asta (sper sa nu se epuizeze inainte🙂 ). Daca ai vreo jucarioara care iti prisoseste, o primim cu drag! Daca te putem ajuta noi cu ceva pe tine si pe baietel (un pupic mare din partea noastra pentru el) te rog sa imi spui!

      Răspunde
  3. Buna Raluca,

    Daca ajuta as pune si eu la vanzare pentru acelasi scop cateva obiecte. Se poate? Daca da, cum fac? Pun un articol pe blog sau iti trimit tie pe mail pozele?

    O seara frumoasa,
    Laura

    Răspunde
  4. Iti trimit si eu un mail referitor la sling. Multumesc!

    Răspunde
  5. Raluca despre ce fel de jucarii e nevoie? sigur avem noi cateva care ar putea fi de folos la centru – scuze necunoasterea😛
    le trimit imediat ce aflu de ce e nevoie!

    Răspunde
    • A intrat si comentariul asta🙂
      Antoaneta, e vorba de jucarii pe de o parte luminoase sau muzicale, care sa stimuleze copilul sa se tarasca, sa ridice capul. Sau jucarii care servesc la imbunatatirea motricitarii fine. Sau cuburi sortatoare, sau puzzle cu incastru, jocuri de memorie pentru cabinetele de educatie si logopedie. In centru sunt copii rezidenti (care sunt bine ingrijiti, au conditii decente, cu siguranta mult mai bune decat in alte parti) si copii care vin din familii pentru recuperare. Daca iti prisoseste ceva, primim cu bucurie- numai sa nu fie o povara pentru voi🙂 Eu sunt bucuroasa ca a fost acoperit cubul, iar restul e un bonus🙂

      Răspunde
      • m-am uitat prin casa dupa astfel de jucarii,dar nu mai avem :((
        iti voi trimite ceva ce mai avem (de nivel mic de dezvoltare; noi am dat multe jucarii in toamna, am si vandut…daca stiam de atunci, le trimiteam pe toate catre tine :(( ) si voi scrie si un articol poate se aduna mai multe lucruri de la cei care nu mai au nevoie
        imi pare rau ca nu am stiu din timp ca le trimiteam de atunci :((

        Răspunde
  6. nu cred ca s-a inregistrat primul comentariu (a aparut o eroare a wordpress-ului) :((
    cum spuneam: scuze necunoasterea, de ce fel de jucarii e nevoie? sigur avem noi acasa, prin multimea de jucarii, ceva ce ar fi de folos la centru

    Răspunde
  7. Mihaela Pop

     /  13 Decembrie 2012

    Doresc si eu cele trei carti in limba engleza!!!!!!!!!!! Iti scriu un mail cu datele ?

    Răspunde
  8. Mihaela Pop

     /  13 Decembrie 2012

    Si eu as dori sa stiu de ce fel de jucarii e nevoie la centru sau, daca nu detin astfel de jucarii, as dori sa stiu daca as putea trimite alte jucarii pe care sa le scoti la vanzare si apoi cu banii sa cumparati ce mai e nevoie.

    Răspunde
    • Mihaela, eu sunt foarte bucuroasa ca s-a acoperit cubul🙂, care, by the way, a ajuns la Mihaela si e foarte foarte frumos- il recomand din tot sufletul, daca il mai prindeti🙂 La kineto merg jucariile de bebelusi, luminoase, sonore…cam astea🙂

      Răspunde
      • Mihaela Pop

         /  13 Decembrie 2012

        Dar pentru setul de carti in engleza sa iti trimit datele pe mail? Sau l-ai vandut?

        Răspunde
        • Mihaela, persoana care a rezervat setul de cari m-a rugat sa il dau mai departe, pentru ca ea vrea oricum sa faca o donatie. Setul acela a fost solicitat de multe persoane, asa ca, nestiind cum sa aleg, voi trage la sorti🙂

          Răspunde
  9. Laura

     /  13 Decembrie 2012

    Eu….sling-ul te rog🙂

    Răspunde
    • Laura, cineva m-a contactat deja pentru sling. Daca se hotaraste sa il cumpere…asta e…Daca se razgandeste, iti trimit imediat un e-mail, ok?

      Răspunde
  10. AlinaD

     /  13 Decembrie 2012

    Buna Raluca,
    ”Te citesc” de ceva timp si ai fost o sursa de inspiratie pentru mine in jocul cu fetita mea (am o fetita de 3 ani). Multumesc.
    Scriu acum, ca sa ajut si pentru ca imi plac toate cartiile, am vazut ca deja ca au fost puse cateva ”separat”, asa ca daca mai ramane vreo una mi-as dori sa o cumpar.

    Răspunde
  11. violeta argatu

     /  13 Decembrie 2012

    gata? s-a vandut tot ??? vrem si noi sa participam…dc nu mai e nimic de vanzare-in afara de sling-la-s fi luat sa-l fac cadou,dar am si eu 2….putem dona cativa leuti? :D…jucarii in stare buna nu prea mai avem-cat a fost Ioan micut,jucariile s-au pastrat f bine…de cand cu ana…vorba lui Ioan-„fugiti,vine uraganul” :))- de aceea… nush cum sa facem…donam 50 ron…poate mai luati un cub sau altceva util😀. se poate? multumim

    Răspunde
  12. violeta argatu

     /  13 Decembrie 2012

    🙂.multumesc!ma bucur ca nu ai uitat de jucarie🙂.astept mail-ul😉.

    Răspunde
  13. Mai multe persoane s-au aratat interesate de setul de 3 carti in engleza, care fusese rezervat de o persoana, care apoi mi-a spus sa il vand in continuare, pentru ca ea va face oricum o donatie. Le-am pus in ordine aproape aleatorie, pe toate persoanele interesate, atat pe FB, pe blog, cat si pe e-mail. Imi cer mii de scuze daca am uitat pe cineva.
    1.Claudia T
    2.Mihaela Pop
    3.Ana Maria Onicescu
    4.Cruceru Alina
    5.Violeta Argatu
    6.Alina D.
    Am tras la sorti prin Random, nu am apucat sa copiez tragerea, dar Mr. Random a ales nr. 5 (si trebuie sa ma credeti pe cuvant :))
    Asadar, setul va merge la Violeta pe care o voi contacta cel tarziu maine🙂 Am o seara aglomerata azi🙂 Va multumesc tuturor pentru implicare, intelegere, solidaritate. Am simtit intr-adevar ca va pasa, ca sunteti alaturi, si ma simt tare binecuvantata prin asta. Va multumesc, deasemenea, tuturor celor care ati distribuit linkul acestui articol!

    Răspunde
  14. mihaela

     /  13 Decembrie 2012

    uuu… ce repede s-am miscat lucrurile. Ma bucur pentru vestea buna. In ianuarie cand te intorci la kineto, daca terapeutul iti spune ca ar mai avea nevoie de ceva spune si contribuim. Nu prea ma pricep la chestii de blog asa ca nu stiu cum sa iti arat un covoras care l-a ajutat pe bebele meu sa se puna pe burta si sa se ridice, apoi sa inainteze. Poate este folositor la voi si ti-l pot trimite in ian, ca sa nu te incarc acum. Te rog scrie-mi tu mail ca sa ma descurci …🙂

    Răspunde
  15. carmen

     /  14 Decembrie 2012

    Buna Raluca,

    trimite-mi si mie un mail cu adresa, ca sa iti trimit un pachet cu jucarii luminoase/zgomotoase, ce mai am de la fetele mele.
    Pachetul cred ca il pun dupa sarbatori ca acum e nebunie la posta (si la pus si la primit).

    Carmen

    Răspunde
  16. violeta argatu

     /  14 Decembrie 2012

    mai mai…tare mult ne mai iubeste mr random!:).multumim,raluca! ti-am trimis raspuns la mail-ul primit de la tine🙂.

    Răspunde
  1. Mici recomandari de pe blogurile care ne plac | Economisim.info
  2. Garage sale organizat de Raluca « pitici dar voinici
  3. Zece obiecte pentru o mămică fericită « Copilărie fericită
  4. Raspuns la o provocare « pitici dar voinici
  5. Împreună putem ajuta copiii dintr-un centru de reabilitare | Grădinița Fluturașilor Talentați
  6. Impreuna pentru o cauza nobila | doua fete cucuiete
  7. Concurs Famous Kids « ursuletinazdravani
  8. Copilaria Sofiei » Blog Archive » Cubul de activitati motrice – Concurs
  9. Copilăria Sofiei » Blog Archive » Cubul de activitati motrice – Concurs

Lasă un răspuns

