Un guestpost si un concurs

Antoaneta de la Pitici, dar voinici  m-a surprins placut, dorind sa stie mai multe despre Cati si viata noastra cu ea. Eu sunt mereu fericita sa povestesc despre Cati (sper ca nu m-am lungit prea mult), sa explic ce este trisomia 13, de aceea am raspuns cu cea mai mare bucurie intrebarilor ei. Interviul il puteti citi aici.

Tot Antoaneta sponsorizeaza un concurs cu premii tare faine (3 carti- doua pentru adulti si un atlas geografic pentru copii) pe blogul Lecturi de mamica. Va invit sa participati si…mult succes!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. multumesc pentru onoarea de a raspunde intrebarilor mele🙂

    Răspunde
  2. Mihaela Pop

     /  10 Decembrie 2012

    Mi-a placut foarte mult interviul! Esti o mamica minunata!

    Răspunde
  3. mult succes tuturor

    Răspunde
  4. f frumos interviul, felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

