Teatru biblic de Craciun

S. nu este strain de ideea de a dramatiza o poveste, mai ales povestea de Craciun- va povesteam despre asta si anul trecut.

Anul acesta am vrut sa pregatesc ceva diferit, si am cautat mult pana am gasit figurinele potrivite. Le-am gasit aici, le-am printat, le-am decupat si le-am lipit pe spatule de lemn:

nativityFigurinele sunt foarte dragute, trebuie sa intrati pe blogul care le ofera sa le vedeti.

Am preluat ideea Oanei si am facut un teatru dintr-un scaun- nu arata el grozav, si S. inca nu a apucat sa vada dramatizarea istorisirii biblice (este inca plecat de acasa), dar sper sa ii placa teatrul nostru si sa inteleaga si mai bine ideea Craciunului:

teatruDupa dramatizare vom citi povestirea dintr-una din cartile noastre din biblioteca de duminica.

Cu aceasta scena a nativitatii ne inscriem la concursul Ursuletilor nazdravani– si va invit si pe voi sa o faceti- premiile sunt jucarii frumoase de la Bebelogic!

Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. Raluca, ce idee minunata!!! Sunt convisa ca S. va fi suuuper incantat de aceasta punere in scena! Trebuie sa preiau si eu ideea cu scaunul, este geniala!
    Mult succes in concurs!!!

    Răspunde
    • Camelia, sper sa ii placa si M-ei cum i-a placut lui S. M-a pus sa il fac de doua ori si l-ar mai fi vrut inca o data pe atata!

      Răspunde
  2. Frumoasa dramatizarea ta .Bafta la concurs!

    Răspunde
  3. foarte frumos, Raluca! cu siguranta S. va fi tare incantat! Chiar ca ai ales figurinele potrivite…am crezut prima data, cand am vazut doar poza ca le-ai pictat!

    Răspunde
  4. Cred ca o sa fie foarte interesant…

    Răspunde
  5. Foarte interesant, cred ca o sa iasa mare distractie pentru cei mici

    Răspunde
  6. Hi hi hi…unde-s copii e si iubire, unde-i iubire e si intelegere si unde-s toate la un loc e o familie fericita :D….iar bunadispozitie e mereu in aer….Felicitari! Si noi incepem teatru de papusi cu figurine pe betisoare ( mai am cateva marionete din hartie pentru povestile noastre de acasa, daca iti plac iti pot trimite). Urmeaza si celelate marionete pe suporturi diferite si mi-ar placea sa facem cateva impreuna <3…sunt convinsa ca i-ar placea lui S, dar si Cati Capsunica ar fi incantata sa le vada. Multe imbratisari!

    Răspunde
    • Oana, S. a fost super incantat de ideea cu scaunul! Sigur vom relua experienta si pe alte povesti. Abia astept sa vad ideile voastre si sa ma inspir de la voi!

      Răspunde
  7. Mihaela Pop

     /  13 Decembrie 2012

    Eu intotdeauna cand incerc sa pun in aplicare aceasta idee, Mihaita si Alinuta vin la mine, in spatele scaunului si nu mai avem spectatori 🙂 …. dar ii las pe ei sa se joace cu jucariile si sa fiu eu spectatorul. La noi deocamdata doar asa merge 🙂

    Răspunde
  8. Reblogged this on Nico Rus and commented:
    O modalitate atractiva si inedita de a le impartasi celor mai mici istorioara Craciunului.

    Răspunde
  1. Castigatorii concursului ursuletilor :) « ursuletinazdravani

Lasă un răspuns

