Tablou cu amprenta personala

…la propriu.

Ne place sa ne uitam peste felicitarile din anii trecuti, unde vedem palma mica a lui S. (care intre timp a tot crecut, asa incat felicitarile noastre s-au transformat in mici tablouri). E o amintire draga noua facerea lor, sunt primele proiecte artistice in care S. a fost implicat activ si care l-au invatat sa daruiasca.

Asadar, pastram traditia. Daca anul trecut faceam braduti din amprenta mainii lui, anul acesta am ales ca tema „Ingerasi”, si am amprentat si talpa. Ideea am luat-o dintr-un e-book primit pentru ca m-am abonat la blogul Motherhood on a Dime.

Am avut nevoie de:

  • carton colorat
  • vopsea alba (am folosit din borcanelele de la Ikea)
  • un dop rotund
  • galben pentru plete (puteti folosi orice culoare, de altfel), un pic de negru pentru ochi si rosu pentru zambet
  • glitter glue auriu pentru halou
  • un copil🙂

Am pictat cu alb talpa lui S. pentru corpul ingerasului, si palmele pentru aripi. Cu dopul rotund, pictat tot cu alb, am facut amprenta capului. apoi am pictat parul, ochii si gura, si am trasat aureola cu glitter glue auriu (atat de folositor a fost acest glitter glue pentru asa de multe proiecte, multumim din suflet pentru el, Alina!). Pozele sunt foarte elocvente:

etapeingerasAm lipit tabloul nostru pe un carton diferit la culoare, l-am datat, i-am scris urarea de regoare si cred ca va fi numai bun pentru o pereche de bunici in loc de felicitare:

tablouingerasImi place atat de mult incat voi pastra un exemplar. Il voi inscrie la concursul de pe pagina de Facebook a site-ului Hai la gradinita!

Voi ce spuneti?

Articolul următor
Lasă un comentariu

21 comentarii

  1. Diana B

     /  8 Decembrie 2012

    Super idee! Dar nu stiu ce vopsea sa folosesc…nu am ikea la indemana. Ai vreo sugestie, te rog? Multumesc!

    Răspunde
    • Eu as alege tempera in tub, mai foloseam asa ceva de la Carrfour sau de pe oriunde gaseam. Cand era S. foarte mic am folosit finger paint, acum nu pun asa mult pret pe ce folosesc, cata vreme functioneaza. Eu am de la Ikea pentru ca acolo s-a intamplat sa gasesc, in rest nu prea ies la cumparaturi.

      Răspunde
  2. foarte frumos!!! am descoperit felicitarea pe care baiețelul meu o va face pentru bunicii lui…mulțumim pentru idee….și să știi că nu e singura idee pe care am preluat-o de aici. îți mulțumesc încă o dată.

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  9 Decembrie 2012

    Ce frumos!

    Răspunde
  4. Raluca, e superb ingerasul vostru! Ceva mai frumos, dar si cum multa semnificatie nici nu se poate oferi de Craciun!
    Excelenta ideea, multumim mult pentru ea!

    Răspunde
    • Multumim, Camelia- si mie mi-a placut ideea cand am vazut-o, si chiar nu e greu de realizat- noi avem vreo 5, pe culori diferite🙂

      Răspunde
  5. foare frumos. tocmai am facut un ren folosind aceleasi parti : doua manute si un piciorus.
    incredibl cum se pot transforma si intr-un inger.
    sigur il vom face si noi!

    Răspunde
  6. violeta argatu

     /  9 Decembrie 2012

    cel mai frumos inger pe care l-am vazut pana acum.serios.are „ceva” special…intr-o carte cu povesti pt copii,ar fi extraordinar.felicitari!!!!

    Răspunde
  7. Raluca, a iesit superb! Asa mult imi plac aceste tablouri! Facem si noi, nu putem rata ocazia🙂 Deja ne mandrim cu o colectie pretioasa.

    Răspunde
  8. anca ungureanu

     /  20 Noiembrie 2013

    minunat!!!!!! si pe mine ma inspirati! va admir! noi avem in plan bradutul din amprente. unde-l gasim pe al vostru?

    Răspunde
  9. anca ungureanu

     /  20 Noiembrie 2013

    stai k nu am scris bine…noi planificam un bradut format din amprentele degetelelor..cu toate k ..daca ma gandesc mai bie asta cu ingerasul ar fi mai usor de facut de un copil de 1,6 ani

    Răspunde
  1. Globuri si felicitari personalizate | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

