Brad cu margele

Ideea este simpla si usor de facut, transformandu-se intr-un ornament dragut, numai bun pentru decorat casa, pomul sau un cadou.

Se gaseste in multe locuri pe net, insa sursa mea a fost o postare de-a Ancai. De fiecare data cand intru pe blogul ei ma uimeste cu creativitatea si indemanarea de care da dovada, si probabil ca imi iese cate un WOW! din 5 in 5 minute🙂.

Eu am folosit:

  • un rest dintr-o panglica de sezon, un pic mai rigida
  • perle albe
  • margele mici si rosii
  • ac, ata

etapebradpanglicaAm cusut panglica crescator, cu bucle din ce in ce mai mari, alternand la fiecare bucla cate doua margele. Agatatoarea am facut-o din margele rosii insirate pe o ata (cea mai migaloasa parte), dar puteti folosi la fel de bine un fir auriu, o panglica mai subtire.

Iata rezultatul final:

bradpamblicaDaca nu sunteti foarte crafty, dar vreti totusi sa faceti ornamente simple de Craciun, acesta ar fi unul foarte potrivit, pentru ca e atat de usor de facut!

Cu el particip la concursul organizat de Anca, care are un premiu foarte atragator, si daca vreti sa va inscrieti e timpul sa va grabiti, pentru ca data limita e 7 decembrie.

Mult succes tuturor participantilor!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. Elegant, delicat şi festiv! Felicitările noastre şi succes la concurs!

    Răspunde
    • Multumim, Mihaela! Sa stii ca am decis sa particip la multe concursuri luna aceasta din doua motive: ma provoaca pe mine la ceva nou, ma scot din rutina, si in al doilea rand, imi amintesc cat de mult a contat pentru mine sa participe cat mai multi doritori la concursurile si giveawy-urile organizate pe blog. Asa ca, da veti mai auzi de participari la concursuri din partea mea🙂

      Răspunde
      • Foarte frumos şi util, Raluca! Învaţă-ne şi pe noi, cum să ne gestionăm aşa de bine şi frumos timpul, că eu mă simt cam depăşită. Aş vrea din tot sufletul să fac o mulţime de lucruri interesante, că sunt atâtea, să citesc mai mult, să scriu mai mult, să învăţ mai mult şi să dăruiesc mai mult. Dar mei am de învăţat despre organizare. Ne ajuţi?

        Răspunde
        • Nu sunt foarte organizata, Mihaela, eu am impresia ca viata mea e un haos!! In domeniu bucatariei, mai ales, las mult de dorit😦 Eu sunt cea care are nevoie de lectii…

          Răspunde
  2. Succes🙂 Abia așteptam postarea ta pentru acest concurs!;)

    Răspunde
    • Nu reusesc sa fac ceva atat de complicat ca un origami, dar am facut ce mi s-a parut mai simplu🙂 Succes si tie, Nico!

      Răspunde
  3. Foarte frumos bradutul si tare elegant:)multumesc de participare:)

    Răspunde
  4. Laura Frunza

     /  3 Decembrie 2012

    Am si eu panglica din asta si cred ca e chiar verde. Nu stiam ce sa fac cu ea pentru ca nu prea se potrivea la ambalat cadouri, dar asta e o idee buna. Multumesc pentru sugestie!

    Răspunde
  5. frumos-frumos-frumos!!!
    bafta la concurs!

    Răspunde
  6. Si mie imi place tare mult!.Bafta la concurs!

    Răspunde
  7. viorical

     /  3 Decembrie 2012

    Superb. Buna idee. Poate o sa incerc si eu, doar ca ar tb sa fac rost de panglica.

    Răspunde
  8. Bună ziua!
    Numele meu este Iulia Damianov și vă contactez din partea site-ului http://www.hailagradinita.ro
    Am dori să vă invităm la concursul pe care site-ul nostru îl organizează cu ocazia sărbătorilor de iarnă și anume “Atelierul lui Moș Crăciun”.
    Ce aveți de făcut? Trimiteți-ne o poză (sau mai multe) cu o activitate practică sau artistică pe care ați realizaț-o pentru Crăciun împreună cu datele dumneavoastră la adresa admin@hailagradinita.ro. Noi vom publica poza pe pagina noastră de Facebook.
    Poza care adună cele mai multe like-uri va fi declarată câștigătoare.
    Premiul constă într-un bon cadou în valoare de 100 de lei pe care îl puteți folosi pentru a cumpăra jocuri și jucării de la TOYZ.ro.
    Vă mulțumesc și vă doresc sărbători fericite!
    Iulia Damianov (www.hailagradinita.ro)

    Răspunde

Lasă un răspuns

