Furnicutze (2): Rime cu antenute

Planuind lectia despre furnici, am dorit sa includ in ea si poezii pentru copii (mai ales ca S. a inceput sa invete mai multe poezii la gradinita). E drept, am citit prima oara poeziile din copilaria mea, de Toparceanu, Otilia Cazimir sau Elena Farago, dar nu am putut sa nu remarc cat de triste erau cele mai multe dintre ele.

Special pentru aceasta lectioara, am comandat cartea Luciei Muntean, Rime cu antenute- „cartea care bazaie sa fie citita inainte de culcare”. Chiar atunci am citit-o si noi, si m-am bucurat ca rimele sunt mai vesele si mai usoare, uneori cu o mica morala la sfarsit, perfecte pentru prescolari:

Cartea are la sfarsit planse de colorat cu fiecare insecta in parte, dar activitatea asta vreau sa o pastrez pentru cand S. va fi suficient de priceput sa coloreze frumos si ordonat.

Lectura placuta!

Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Mihaela Pop

     /  29 Noiembrie 2012

    Ai mare dreptate cu poeziile, si mie mi se par tare triste. Dar bine ca ai gasit cartea Luciei Muntean. Cred ca e tare frumoasa.

    Răspunde
  2. Da, țin minte poezia Gândăcelul! Așa milă mă apuca de săracul gândăcel!

    Răspunde
  3. Cartea e ilustrata de Livia Coloji, iar noua ne plac mult ilustratiile ei. Sper sa ajung sa cumpar si eu cartea aceasta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

