Ingeras dantelat

Cand tocmai va spuneam cat de mult imi plac lucrurile simple, usor de facut, m-am abatut de la regula generala si m-am complicat pana la dureri de cap.

Daca stiam ca va fi atat de dificil, sincer, nu ma apucam de el. Dar daca tot m-am apucat, sa va povestesc ce a iesit.

Ideea mi-a venit scotocind prin colectia mea de margele, cand am vazut cerculetele transparente (de la un sal), bobitele alb sidefate si o bratara din sarma (tot reciclata). Am desfacut bratara si m-am apucat sa improvizez un ingeras. S-a rupt sarma de multe ori, s-a stricat structura, am reluat proiectul de cateva ori iar ideea finala a fost aceasta:

Cap si aripi din margele albe, fixate pe o biluta mica de polistiren, rochie din dantela. Si pentru ca a iesit un ingeras cam grasut, si tocmai dadusem peste un clopotel pastrat de la o cutie de bomboane, de muuuuulta vreme…am decis sa il fac ingeras-clopotel.

Iata rezultatul inaripat0-dantelat:

Si pentru ca atata munca sa fie cumva rasplatita, inscriu clopotelul dantelat la concursul Alinei– de pe blogul Clubul Magic, Clubul copiilor si parintilor creativi. Sper sa fie acceptat, chiar daca e prea mic pentru a fi pus pe post de varf de brad.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. Uauuu ce ingeras frumos! Imi inchipui cate batai de cap ti-a dat, dar rezultatul te face sa uiti tot zi sa te bucuri ca ai ales calea cea complicata. Felicitari si mult succes!

    Răspunde
  2. Mihaela Pop

     /  28 Noiembrie 2012

    Ce frumos e ingerasul! Multa bafta la concurs!

    Răspunde
  3. A iesit foarte frumos ingerasul!

    Răspunde
  4. Foarte frumos! A meritat efortul:)

    Răspunde
  5. Oooo frumos si migalos; dantelo-margelatul tau ingeras sigur va sui cu greu pana in varf. de aceea cred ca va avea nevoie de un ingeras ajutator ptr treaba asta🙂
    Asa ca, n-ai ce face Raluca, daca tot ti-ai antrenat manutele, treci la treaba si mai fa un ingeras🙂 mai suplu si mai usor🙂

    Răspunde
  6. ce frumos este! felicitari!

    Răspunde
  7. M-am uitat cine a facut micutul ingeras.Nu conteaza cat e de mare. Pomul e virtual si tu ti l-ai inchipuit asa E superb

    Răspunde
  1. Coronita de advent | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

